Drengerøv & Datter...

onsdag den 6. marts 2013

Sidder og ser tv2 programmet Drengerøv & Datter. De er i Japan denne her gang, så jeg måtte bare se det.
Det er slet ikke til at forstå at jeg har boet lige der midt i Tokyo, i 1 år af mit liv fra jeg var 16 år til 17 år, helt alene. Dog fik jeg 4 japanske familier gennem mit ophold :o)

Jeg håber jeg en dag kommer tilbage, men indtil da må jeg nøjes med at se det når der er programmer i tv :o)

                                                  Et af de mange smukke templer i Japan
                       Det er så smukt når alle kirsebær træerne er sprunget ud, det flotteste syn!!
                                           Gas Panic i Roppongi, vores favorit gå i byen sted :o)
                                       Harajuku, stedet hvor jeg fik lavet min første tattovering :o)
                             Shibya, hvor jeg stod af subwayen hver dag for at komme i skole.
                                            Yndlings underholdningen, var karaoke barerne :o)
                                                     Skønne udflugter med skolen :o)
                                                En klassisk " Bento " aka madpakke :o)
                                                               Japansk Kultur :o)
                                                          Min skole Aoyama Gakuin

Kort over subwayen i Tokyo, der gik lige et par dage før jeg kunne finde vej selv :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar