Dukan kuren.....

søndag den 10. marts 2013

Min kur fra start til slut.......

I morgen starter min mand og jeg på Dukan kuren. Manden min vil gerne smide 10 kg inden sommer og jeg SKAL smide 15 kg. 

Vi har valgt Dukan kuren, fordi man her ikke skal veje maden og købe alle mulige ting. Den er meget simpel og nem at komme igang med.







Kuren delt op i 4 faser:

Angrebsfasen - som giver et stort vægttab til at starte med og er med til at motiverer, så man holder kuren.

Vekselfasenhvor du opnår din ønskede vægt og får introduceret nye mad- og motionsvaner.

Konsolidationsfasen - som hjælper dig med at holde vægten.

Den permanente stabiliseringsfase - som du skal følge resten af livet, så man sikrer, at man ikke tager på igen.

Inden man går igang med kuren er det en god ide at gå ind på dukan diets hjemmeside og indtaste dine oplysninger. Når du har gjort dette, får du en oversigt over hvor længe du skal være i de forskellige faser :o)

Hvis du vil vide mere og få gode fif og råd så kig ind på denne danske hjemmeside fyldt med alt der er at vide om kuren

Jeg skal være i fase 1 i 6 dage og de starter i morgen :o)

Madplanen for i morgen:

Morgenmad: Scramble æg

Frokost: Tun med hytteost

Aftensmad: Kylling med krydderurte dip

Mellemmåltider: Kogt hamburgeryg

Hvis alt går som det skal vil jeg have opnået mit vægttab den 11/7 - 2013 :o)
Jeg vil under fanen slankedagbog løbende opdatere kostplan og vægttab :o)

Kryds fingre for mig 

4 kommentarer:

  1. Krydser fingre for jer :-) Men det lyder som en rigtig god kur.. Jeg har selv været på slankedoktoren og tabt 12 kg. det lyder lidt af samme princip, hvor der er stor fokus på varig kostomlægning, og ikke ekstrem kur hvor man intet må. Det er svært at overholde...

    Så held og lykke med det - er sikker på det kommer til at lykkes.

    Ha en dejlig aften

    SvarSlet
  2. Krydser fingre for jer og glæder mig til at følge med (0:

    SvarSlet
  3. Tak for det Anita Gohr, nu er første dag vel overstået og jeg er stadig super motiveret :o) Det gode ved denne her kur er at der ikke er begrænsninger på hvor stor mængde man må spise, så er man sulten er det ens egen skyld :o)
    12 kg, det er simpelthen for SEJT!!! Stort tillykke med det, det er virkelig flot :o)

    Du må have en dejlig aften.

    Knus Kat

    SvarSlet