Photos by Ehlers....

mandag den 25. marts 2013

Jeg elsker billeder, elsker at forevige minder og elsker at have billeder at gode minder og stunder i glas og ramme.

Da Alberte var lille bette, fik vi taget en masse skønne billeder af hende, af fotograf Anders Ehlers
et af dem fik vi forstørret op i 50 x 75 cm og det hænger så fint i vores stue og jeg elsker at have det tæt på, det er forbundet med så meget lykke, glæde og kærlighed og jeg mindes den første tid som nybagte   forældre 



 
Udover dette billede fik vi taget en masse andre, her er et lille udpluk af dem 



 Men nu er jeg måske på udkig efter lidt nyt og anderledes billede og er igen faldet pladask for Anders Ehlers hjemmeside. Hvis du er på udkig efter en fotograf der kan lave nogle virkelig fede billeder hvor der er tænkt ud af boksen, så er Anders Ehlers helt sikker noget for dig, kig ind i hans galleri og få en masse inspiration.











2 kommentarer:

  1. Skønne billeder! Har selv fået taget nogen i samme stil af mine børn...er nemlig ikke helt typen på de gamle klassiske børnefotos med lammeskind osv...

    SvarSlet
  2. Takker, hvor er du sød :o) Ja,de der helt klassiske er heller ikke helt mig :o)

    SvarSlet