Røv forkælet......

mandag den 18. marts 2013

Jeg føler mig som den heldigste i hele verden! Jeg har haft den dejligste fødselsdag med min dejlige familie og fået de dejligste pakker,2 af dem skulle jeg selv bestille og jeg glæder mig som et lille barn til juleaften til at modtage dem 

Dagen startede med morgensang og hyggelig morgenmad efter arbejde stod den på hygge med den nærmeste familie og lørdagen kom hele familien 22 stk til fødselsdag :o) Jeg elsker alle de traditioner der er ved fødselsdag og hyggen med alle dem man holder af.





Et lille udkast af alle mine dejlige pakker, nu glæder jeg mig til at gå og finde ud af hvor de skal placeres :o)







8 kommentarer:

  1. Heldige dig, endnu engang stort tillykke til dig (0:

    SvarSlet
  2. Sikke mange lækre gaver! Og forsinket tillykke :)

    SvarSlet
  3. Hej! Hvor har du dine vaser på fjerde billede fra? Hilsen Sasha

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sasha,

      De er fra Kahler og kan bla. købes her: http://www.kalejdoskopshop.dk/shop-by-brand/kahler.html?limit=180

      Smil, Kathrine

      Slet