Et snakkesaligt nyt medlem af Familien + en Giveaway

søndag den 16. juni 2013



Vi har fået en ny beboer i Villa Dallbo. Sådan et der smelter et lille barns hjerte, der er nemlig flyttet en lilla Furby ind hos os. Alberte passer og plejer den som om den var ægte og det er så hyggeligt.

Den snakker og synger og har levende øjne,der virkelig adskiller den fra andre bamser og får den til at virke levende. Den har sin helt egen personlighed som kan ændre sig alt efter hvordan du passer på den.


Den er med ved bordet når vi spiser, på badeværelset når vi er i bad og med oppe og handle. Men om aftenen tæller den får på Iphonen og så får den en god lang lur og så er der ro :o)

Man kan hente en App til Furby, med den kan man fordre den, få den til at sove, høre musik, og oversætte furby sprog - selv moderen syntes det var ret sjovt at lege med den :o)

Du kan læse meget mere om Furby her

I min Give Away kan man vinde en Blå Furby til en værdi af 799 kr, det eneste du skal gøre er at, skive du gerne vil deltage i kommentar feltet. Jeg trækker lod den 23/6.

Jeg håber du vil deltage :o)



48 kommentarer:

  1. Skøn, skøn Give Away, jeg tror Mathilde vil ELSKE at have sådan en i huset :-) Jeg deltager meget, meget gerne!

    SvarSlet
  2. iiih den kunne jeg godt tænke mig at vinde:)

    SvarSlet
  3. Jeg vil gerne deltage.
    Min datter bliver da ellevild, hvis hun bliver den lykkelige ejer af Furby :-)
    Krydser alt, hvad der krydses kan.

    Pia Damgaard
    Piaogjan@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Jeg er med !!!

    Gittemariejohansen@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Er klart med i kampen;)
    Hilsen fra
    Sanne/ sanap200003@yahoo.dk

    SvarSlet
  6. Jeg vil meget gerne være med :)

    Krydser fingre på denne dejlige mandags solskinsmorgen.
    mvh
    Katrine Gunnersen
    Trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  7. Jeg er bestemt også med og håber på lidt held.

    Kh Mette

    SvarSlet
  8. Det vil være dejligt hvis jeg kan vinde den til min søn :) Blå er den farve han ønsker sig den :)

    SvarSlet
  9. Jeg er klart nødt til at være med i den lodtrækning. Laurits plager vildt om at få en. :-)

    SvarSlet
  10. Ihhh hvor fin en give away.
    Den vil jeg mægtig gerne vinde, for at kunne glæde mit barnebarn Hjalte med den.

    SvarSlet
  11. Lækker præmie - jeg vil gerne være med :o)

    SvarSlet
  12. Åh, hvor er den sød. Min Prinsesse fylder 5 d. 24. Juni så ville være fantastisk at vinde en ekstra gave
    Nanna_schack@yahoo.dk

    SvarSlet
  13. Jeg vil mægtig gerne deltage :-)

    Randi

    SvarSlet
  14. En lillle Furby vil HELT klart kunne få et super hjem her hos oss!!

    SvarSlet
  15. Ihhh hvor er den dog bare skøn <3

    Den er helt sikker noget for Louise der fylder 3 år d. 9/7. Og måske storesøster på 8 år gerne må være lidt med også :-)

    Vi krydser for vildt ;) Den er bare så søøøød :)

    Ha en super sommer
    Knus Bettinalissa
    Bettinalissa@gmail.com

    SvarSlet
  16. Den blå fyr vil være en perfekt gave til lille Saga

    jytte777@gmail.com

    SvarSlet
  17. Jeg er helt klart med. Sådan en lille fyr vil være et hit herhjemme hos mine to piger.

    SvarSlet
  18. Dejlig giveaway!Mine unger vil elske sådan en!

    SvarSlet
  19. Smider gerne et lod i puljen <3 Bastian vil elske denne.

    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  20. Den vil Sylvester og Theodor meget gerne vinde - så jeg smider også lige et lod i :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kram Ditte (ditte.hermansen@gmail.com)

      Slet
  21. Sådan en ville ungerne elske, så jeg vil selvfølgelig gerne være med:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  22. Den kunne jeg godt tænke mig at vinde :)
    Tulletrutmor(a)gmail.com

    SvarSlet
  23. Åhhh ja... jeg ville simpelthen blive verdens sejeste faster... og hvem vil ikke være det??
    X'er i den grad fingre for, at JEG vinder :-D
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  24. Jeg vil gerne være deltage - Tak for muligheden :)

    Mvh Louise / Loui81@live.dk

    SvarSlet
  25. Så nuttet!!! Altså bare ...så MEGA nuttet.

    -Kamille (karinakamille@gmail.com)

    SvarSlet
  26. Den ville min nevø elllllllske :D


    God dag

    Mvh Bettina ( Bettina_nielsen@hotmail.com )

    SvarSlet
  27. Hvor er de flotte. Jeg ønsker at vinde en i lyserød til Rosa :) <3

    SvarSlet
  28. Jeg deltager det kunne være så dejligt at vinde sådan en!
    Camilla_199605@hotmail.com

    SvarSlet
  29. Hvor er den sød! Kender en der vil blive rigtig glad for at få sådan en :-)

    male6623@gmail.com

    SvarSlet
  30. Jamen, jeg deltager!
    Min datter vil super gerne vinde sådan en lille Furby! ;-)
    Mvh Cecilie
    http://blog.fashionmom.dk/

    SvarSlet
  31. Hvor er den bare sød, min datter ville tage imod den som et nyt familie medlem :-)
    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  32. deltager meget gerne!! :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  33. Hvor er den sød. Jeg vil gerne vinde den :)

    SvarSlet
  34. Den er da så cute:)

    Den må gerne bo hos mig

    //eva // eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet
  35. Jeg deltager :)
    sofi.g.j@sol.dk

    SvarSlet
  36. Jeg ville elske at kunne give min datter sådan en lille pjusketrold, og hun vil helt sikkert elske den :)
    God weekend.
    Kh Lena

    SvarSlet
  37. Jeg deltager med glæde. Håber at kunne vinde sådan en til Merle.

    SvarSlet
  38. Deltager :)

    Sara R
    sara8071@gmail.com

    SvarSlet
  39. Jeg vil gerne deltage
    VH Sofie
    gunnlaugsdottir@hotmail.com

    SvarSlet