Vind Iste til varme sommerdage

lørdag den 22. juni 2013

Jeg er ikke så god til at drikke vand, burde virkelig være bedre men ofte ender det med en sodavand af den usunde slags. Nu har vi prøvet et nyt produkt fra Pickwick, et tebrev du kommer direkte ned i et glas vand, simpelt og nemt og så er det sødet med stevia og indeholder under 1 kcal pr. glas.

Den findes i 3 varianter:

  • Cold Pineapple punch
  • Red fruit
  • Cold Peach crush
Mine favoritter er Pineapple & Peach, Albertes er Red Fruit. Jeg er sikker på de bliver et hit herhjemme i sommerens varme.
Klik her for at komme på Pickwick´s hjemmeside og læse meget mere om den lækre nyhed.

Hvis du kunne tænke dig at prøve denne nye kolde iste, så smid en kommentar under indlægget her, og så er du med i lodtrækningen om 2 pakker af de 3 forskellige varianter. Jeg trækker en vinder den 24/6 :o)






































PS: Pletten på trøjen er fra morgen madens Chai latte ;o) 



21 kommentarer:

  1. Jeg har det ligesom dig mht. vandet - det er jeg bare ikke god til! Så jeg vil rigtig gerne deltage i din Give away :) Sikke nogle skønne billeder af Alberte, hun er den fødte reklameperson ;)

    SvarSlet
  2. Det ser spændende ud. Det kunne jeg godt tænke mig at prøve.

    Kh Mette

    SvarSlet
  3. Dem kunne jeg rigtig godt tænke mig at smage - hvis altså sommeren nogensinde skulle finde på at dukke frem igen......

    :)
    Trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  4. Det lyder spændende, jeg er med :)

    SvarSlet
  5. Jeg vil klart gerne smage...

    SvarSlet
  6. Det lyder lækkert :)

    //Eva// eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Lyder som noget der lige er efter min smag det her (:

    gizzerdk@gmail.com

    SvarSlet
  8. Jeg har det lige som dig med vand. Jeg får aldrig drukket nok vand det er bare nemmere lige at snuppe en cola.
    Kunne være rart at prøve disse her lækre nogen

    gruzlie(a)hotmail(dot)com

    SvarSlet
  9. Jeg vil meget gerne prøve disse :)

    Maja/maja3012 @ hotmail.com

    SvarSlet
  10. Sikke en smuk datter du har :) Jeg vil elske og prøve disse.

    /saraberg88@live.dk

    SvarSlet
  11. Det kunne da være fantastisk at prøve - jeg er ligesom dig tilbøjelig til at drikke sodavand i stedet for vand :/ Det er en mega dårlig vane, så det kunne være fedt hvis denne iste kunne hjælpe lidt :)

    Vh
    Camilla
    camilla_hovej@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Ville da være lækkert at afprøve her i sommerferien. :)

    SvarSlet
  13. Jeg vil gerne deltage! :)

    Sarahno91@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Jeg deltager gerne :)
    louisehede1989@gmail.com

    SvarSlet
  15. Jeg deltager :)
    mvh Caroline Amalie Clausen
    tigerdyr107@gmail.com

    SvarSlet
  16. Hvor lækkert! Jeg er med :)

    Mvh idaaofa@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Dem vil jeg da rigtig gerne smage og vinde.
    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  18. jeg vil gerne! :)
    amandas4g@hotmail.dk

    SvarSlet