And the winner is.........

søndag den 15. september 2013

Så har jeg trukket en vinder af Nutrilett´s Give Away. Der var 48 tilmeldte i alt. Ud fra de mange kommentarer kan jeg læse at jeg ikke er den eneste det gerne vil smide nogle kilo og jeg ville ønske at jeg kunne sende jer alle sammen en pakke! 

Men jeg vil ønske jer alle held & lykke i kampen mod kiloene. Hvis du mangler lidt inspiration til kampen, kan jeg anbefale Jeanettes facebook side " støt kampen mod kiloene" Hun har tabt 46 kg på 7 mdr. Man kan skrive til hende og få en kostplan, hun lægger gode mad og trænings ideer ud på facebook siden og der er ikke så meget hokus pokus i det og følger man kostplanen kan man jo stadig bytte nogle af måltiderne ud med Nutrilett og især benytte sig af deres produkter som mellemmåltider.

Alle navnene kom i en skål og min søde mand trak den heldige vinder ♥ 




Vinderen er Dyreglad - pige 

Kæmpe STORT tillykke. Jeg sender dig en mail, når jeg har modtaget din adresse sender Nutrilett pakken til dig. Rigtig god kamp mod kiloene!!! Jeg håber du bliver ligeså glad for Nutrilett´s super produkter som jeg er! 

Til alle jer andre, tusind tak fordi I deltog i min give away ♥ 

1 kommentar: