Bryllup & Balloner

mandag den 16. september 2013

I lørdags blev min veninde gift med hendes eneste ene, så hele lørdagen stod i kærlighedens navn, dejligt 


Min mand og jeg lavede et lille indslag inden middagen, hver gæst fik en ballon fyldt med hellium og i enden af snorren havde jeg bundet et hjerte hvor jeg havde skrevet " Må jeres kærlighed altid svæve på en lyserød sky ". 
Vi fik alle gæsterne ud i det grønne, heldigvis var der tørvejr. Først fik vi taget et fælles billede og derefter talte vi til 3 og så satte vi dem til vejrs med ønsket om at deres kærlighed altid vil svæve på en lyserød sky.
Først ville jeg kun bruge lilla balloner, men bestemte mig for at blande lidt forskellige farver og det var virkelig så smukt da alle ballonerne fløj til vejrs.

Jeg havde bestilt hellium og balloner fra mintemafest.dk, tag et kik ind på deres hjemmeside, der er alt hvad hjertet kan begære 
til den til perfekte temafest, fødselsdag, bryllup, udklædning, specielle begivenheder, firmafester og jeg kunne blive ved. Bare at sidde og se deres store udvalg giver mig lyst til at holde en Halloween Fest og jeg skal helt sikkert shoppe der igen når Alberte fylder år igen.
Desuden får man absolut den bedste service, bestilte tirsdag og modtog det hele torsdag. Det er i min verden en super service! 



















3 kommentarer: