Fredagssnoller, Vild med dans & Give away...

fredag den 27. september 2013

Det er fredag og weekenden er startet!

 Fredagssnolleren er klar, dynerne i sofaen og vi er klar til at se vild med dans 

Herhjemme er vi vilde med dans, Alberte kan slet ikke sidde stille men danser rundt i hele stuen og efterligner dansen i fjernsynet, det er så skønt 



I år kan du spille på VILD MED DANS 2013 på danske spils nyeste produkt Blitz
Her kan du spille på hvem du tror der vinder vild med dans eller på hvem der ryger ud efter hver udsendelse.

Når du deltager er du med i konkurrencen om en rejse til modeugen i Paris. 

How to do it:

Scan koden eller log ind på Vild med dans 2013


Klik dig ind på linket her og se hvordan du deltager 


Jeg vil gerne udlodde en give away til en af mine søde læsere 

Den består af:

Lækker Pukka The
Sundt slik & mørk chokolade
150 kr at spille vild med dans for

For at deltage skal du være fast læser og smide en kommentar 

                                  Jeg trækker en vinder den 4 oktober 


5 kommentarer:

  1. :) Dejlig fredagsunderholdning
    trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  2. jeg er nu fast læser og deltager gerne.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  3. Jeg er fast seer til VMD, Fast læser på din blog og vil meget gerne deltage i din Give Away :)

    SvarSlet
  4. Jeg er med! Super god konkurrence. Elsker at gamble! Du har hermed fået en ny læser :-)

    nannatvchristensen@gmail.com

    SvarSlet