Giveaway: Vind Nutrilett for over 3000 kr

tirsdag den 3. september 2013

Min Nutrilett diæt er skudt godt igang, så hvis du ligesom jeg har mod på at kaste dig ud i en Nutrilett diæt, eller er interesseret i at smage de forskellige Nutrilett produkter, så har du nu chancen for at vinde en kasse med lækre Nutrilett produkter til en værdi for over 3000 kr.




I pakken du får tilsendt vil der være:

10  x tomatsuppe
30 x barer (blandede)
28 x smoothie (både bær og chokolade)
70 x chokoladeshakes
30 x jordbærshakes


Jeg er virkelig vild med produkterne, i starten erstattede jeg alle måltiderne med Nutrilett, men er nu begyndt at variere lidt mellem Nutrilett og almindelig mad og det fungere rigtig godt for mig. 
Du kan læse mere på Nutriletts hjemmeside og på deres facebook side.
Så har du brug for at smide et par kilo inden alle julefesterne eller er du blevet nysgerrig på hvad Nutrilett er for noget så deltag i min give away.
Det eneste du skal gøre er at være fast læser af bloggen og smide en kommentar. Jeg trækker en vinder den 15 september.
Held & lykke



48 kommentarer:

  1. Jeg krydser rigtig meget mine fingre. Ville være så dejligt at vinde og en stor hjælp til at smide de sidste 5 kilo... Og så smager deres chokoladeshake altså ret godt (-:

    SvarSlet
  2. Kunne godt bruge lidt hjælp til at fo startet vægttabet, sådan en lille kickstarter. Så jeg håber, jeg kan være heldig.

    SvarSlet
  3. Åh, det ville bare den fedeste motivation!

    SvarSlet
  4. Hvor ville jeg bare blive lykkelig, hvis jeg vandt sådan en pakke. Jeg er studerende og har derfor ikke råd til produkterne, men kunne virkelig godt bruge et godt kickstart til en sund livsstil og måske lige smide de 5 kg som irriterer noget så voldsomt :D

    fed konkurrence og sejt, at du selv klør på :D

    SvarSlet
  5. Jeg vil sørme gerne smide nogle af sommerferie-is kiloenen inden julefrokost, marcipan kiloene skal på :)

    SvarSlet
  6. Jeg må altså prøve at være med! Nu har jeg hørt så meget godt om produkterne, så mon de også kan hjælpe mig lidt?

    SvarSlet
  7. kunne godt trænge til at tabe et par kilo på sidebenene, gerne med:)

    SvarSlet
  8. Jeg vil rigtig gerne vinde denne give away og prøve disse produkter. Der sidder nemlig også lidt for meget på mine sideben !...

    Kh Mette

    SvarSlet
  9. Hej :)
    Jeg vil super gerne være med i din give away, og forhåbentlig vinde dine produkter !

    Kh, Nadja

    SvarSlet
  10. Super give away og fed start spark efter en god sommer.

    -Anette
    gruzlie(a)hotmail(dot)com


    Kig forbi min blog hvor du lige nu kan vinde 2 stk billetter til TDC PLAY Live i århus.
    http://anettesuniversdk.blogspot.dk/2013/09/tdc-play-live-vind-billetter.html

    SvarSlet
  11. Jeg vil meget gerne deltage(:

    minsodeskat@yahoo.dk
    Heidi.

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  12. Vil gerne vinde!! :)

    Er blevet fast læser..

    Louise Janner // Louise1990louise@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Jeg gider bare så godt være heldig

    SvarSlet
  14. Jeg elsker elsker elsker deres shakes! Kunne godt tænke mig at prøve de andre produkter, jeg krydser fingre :)

    Annesofie@outlook.com

    SvarSlet
  15. Jeg vil gerne nå at komme ud af min størrelse 48 inden mit bryllup næste år, så det ville være rart at vinde den her.

    denlilleverden@godmail.dk

    SvarSlet
  16. Håber lykkens gudinde tilsmiler mig så jeg kan være heldig at vinde :)

    Lisbeth *_* Tulletrutmor@gmail.com

    SvarSlet
  17. Vil super gerne deltage :-)

    vh stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Jeg deltager meget gerne!
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  19. Årh jeg ER så klar til endelig at tabe mig, det jeg trænger mig til!
    Vil megagerne vinde;)

    SvarSlet
  20. Jeg forsøger at komme i gang med et vægttab, og det her kunne være en god måde at starte, så jeg deltager helt klart!
    chrissiefm@icloud.com

    SvarSlet
  21. Jeg deltager gerne.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  22. Jeg er fastlæser nu og krydser stærkt fingre! :D

    Vh Mia
    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Åååååååh! Sikke en lækker giveaway. Er i fuld gang med at prøve, at tabe mig, men indtil videre går det ikke så godt, så ville da være dejligt at vinde sådan nogle lækre produkter. :)

    Mail: Kamilla.Nielsen@hotmail.com

    SvarSlet
  24. åhh jeg har brug for at tabe mere end bare et par kg, 25 faktisk. Gik igang 1. aug og har indtil nu tabt 8 kg ved kostomlægning og motion, men synes det kan være en udfordring at kombinere det med især aftensmad til 3 knæsne drenge, så det ku være lækkert med Nutrilett produkter at tage til mig selv de dage der ikke er overskud til det store.

    yokopop1975@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Er det ikke de berømte 5 kilo "alle" andre også vil af med?;)

    SvarSlet
  26. Jeg vil meget gerne prøve Nutrilett.
    De barer gør mig helt lækkersulten :P

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  27. følger dig via google, og krydser fingre for kunne godt trænge til en kur!

    mvh Jenny

    jennyclausen0809@gmail.com

    SvarSlet
  28. Jeg vil gerne deltage.

    Mvh. Laura B (LaH09@live.dk)

    SvarSlet
  29. I'm in! (:
    sandra r. jensen / sandrarytterjensen@hotmail.com

    SvarSlet
  30. Krydser fingre <3 annesofie@outlook.com

    SvarSlet
  31. Deltager (og følger din fine blog)! :) Jeg har indtil videre smidt 12 kilo, og jeg mangler stadig 5, men jeg føler lidt, at jeg sidder 'fast'. Jeg er blevet lidt for god til at skippe frokosten før arbejde, fordi jeg ikke gider at slæbe en lunken madpakke med mig rundt, så det ville virkelig være nemt bare at kunne smide en bar i tasken! Krydser virkelig fingre for at vinde. ;)

    Elisabeth,
    vintageftw@gmail.com

    SvarSlet
  32. Jaaa tak! Det er du mere ind velkommen til at sende hjem til mig! :)

    Knus
    Zofia Bodi
    hvidesko@hotmail.dk
    www.tresmaaord.dk

    SvarSlet
  33. Jeg smider et lod i puljen.
    Kh Anja.

    SvarSlet
  34. Jeg vil rigtig gerne være med!
    Følger på Bloglovin'

    Mange kram fra Sarah

    sarahno91@hotmail.com

    SvarSlet
  35. Jeg vil helt vildt gerne prøve det :)
    Følger dig på Bloglovin' :)

    SvarSlet
  36. Følger med bloglovin :)
    Rose Talbo / roseoet@live.dk

    SvarSlet
  37. øj øj jeg er med og trænger i den grad til sparket bagi

    Laila Jensen
    regnbuens@hotmail.com

    xxx for at jeg er den heldige!

    SvarSlet
  38. Jeg vil super gerne deltage!
    Mvh Caroline Amalie Clausen
    tigerdyr107@gmail.com

    SvarSlet
  39. Den pakke ville jeg elske at vinde!
    Dejlig Blog. Har fundet dig via Instagram, og glæder mig til at følge med her også. Tak fordi vi må! :)

    SvarSlet
  40. Den pakke kunne jeg rigtig godt bruge! Har længe overvejet at starte på deres produkter og det her er en god måde at prøve dem på! Mvh. Caroline, Catuvihu@hotmail.com

    SvarSlet
  41. Åh, hvor ville jeg gerne vinde!
    Det kunne virkelig være en god start for mit vægttabt.
    - krydser fingre!

    Malene Matzen
    www.malenematzen.dk
    malenematzen@outlook.dk

    SvarSlet
  42. Åh jeg vil så smadder gerne lige smide et par kilo... -eller 5!
    Jeg har prøvet alle mulige kure og sidste skud på stammen er fastekuren.. Hold nu op den er tosset ;-) Som du kan høre så har jeg svært ved at hoppe med på vognen og tror at en karamelbar og jordbærshake er mere mig ;-)
    Jeg krydser i hvert fald mine tykke fingre og håber på lidt held!
    Hav en dejlig dag og glæder mig til at følge bloggen fremover :-)
    Hilsen Frk. Hansen

    SvarSlet
  43. Hold da op en flot give away, det er sjældent man får så meget! :)

    Jeg følger dig på Bloglovin' og vil meget gerne deltage :)

    Hilsen
    Frida

    SvarSlet
  44. Jeg deltager helt sikkert!
    louisehede1989@gmail.com

    SvarSlet
  45. Jeg deltager og følger dig via bloglovin.
    www.littlemsladybug.com

    SvarSlet
  46. Jeg følger igennem Bloglovin, og hvor ville det egentlig være rart med sådan en pakke med (sunde) snacks! Krydser fingre, hår og alt det andet!

    Emillia M.
    Natashanm1993@hotmail.com

    SvarSlet
  47. Kan jeg nå at deltage!??!??!?!?!??!?!?!
    ahhh prøver lige alligevel. følger ihvertfald begge steder...

    SvarSlet