God hygiejne uden parfume...

søndag den 15. september 2013

Jeg har modtaget en pressepakke fra Vivag og dermed budt nogle produkter velkommen i mit liv som ikke var der før, men som er kommet for at blive.

Pakken indeholdte et super lækkert pink badehåndklæde, Vivag feminin intimsæbe, Vivag feminin 2i1 gel, Vivag feminin intimservietter & Vivag feminin intimbarbergel

Produkterne er skånsomme og hjælper til bedre velvære og det bedste er at de er fri for konserveringsmidler, parabener, parfume og farvestoffer og den er astma og allergi mærket.




Jeg er super glad for at bruge produkterne, og det er helt sikkert nogle der er kommet for at blive. Det giver mig en meget bedre velvære følelse.

*Indlægget er sponsoreret, men holdningerne er helt mine egne og jeg er vild med produkterne!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar