Efterårsferie uden sygdom...

onsdag den 16. oktober 2013

Ja, så heldige har vi ikke været......
Ligesom ferien startede fredag begyndte manden min at hoste, snøfte og fik feber. Jeg håber ikke den rammer os andre, så derfor står den dagligt på Echinaforce tilskud både til manden som er ramt og til mig som ikke er blevet ramt, samt mulitvitaminer til hele familien.


 Efter min far blev ramt af kræft og har et ikke eksisterende immunforsvar under kemobehandlingerne, gør vi alle sammen alt for ikke at få nogle infektioner. For har vi det kan vi ikke komme og besøge ham. Den mindste virus kan han ikke selv bekæmpe. Derfor sagde jeg straks ja til at teste A.Vogel fantastiske produkter og jeg har især haft god gavn af E-bogen.


Det er normalt ikke mig der står for madlavningen i hjemmet, det er min dejlige mand der står for dette. Men for et par dage siden fik jeg dog alligevel forvildet mig ud i køkkenet, med det resultat at jeg brændte min pegefinger fordi jeg skulle tage en bageplade ud af ovnen AVVVVV!! Jeg smurte fingeren med Bioforce cremen fra A.Vogel og det lindrede hurtigt og så mærkede jeg ikke mere til den finger. Udover dette er den suveræn til læberne og de ru hænder. Den kan jeg klart anbefale.



Vi har helt sikkert fået nogle nye gode venner i A.Vogels produkter som kommer til at bo her hver efterår/vinter. Så sygdom kom bare an, vi er kamp klar!!!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar