Take a break!......

tirsdag den 22. oktober 2013

Jeg har modtaget en " Take a break " pakke fra V6 og den kom på det helt rigtige tidspunkt!



Efter sommerferien har alt bare kørt derudaf med 180 km i timen. Så  det var virkelig skønt i efterårsferien bare at kunne smide mig på sofaen og hygge mig med alt for damerne og gumle på lidt tyggegummi og have lidt " jeg " tid! og jeg vil glæde mig til at modtage et nyt alt for damerne de næste 3 uger, for så vil jeg nemlig love mig selv lidt "jeg" tid!

Min V6 favorit er helt klart det nye V6 CLEAN, det smager godt, holder smagen i lang tid og så hjælper det med at neutralisere plaksyre så det er jo en kæmpe bonus! Så det er en god ide at snuppe et stykke V6 når man har spist eller drukket.

Jeg har altid en pakke V6 i tasken, jeg drikker kaffe i frikvarterene og for at mine elever ikke skal have kaffe ånde i hovedet så bruger jeg altid tyggegummi ( sikkert et traume fra min egen skoletid, hehe ) så jeg var rigtig glad for at modtage 5 pakker lækkert tyggegummi. Alberte elsker tyggegummi, så hun nyder det lige så meget som mig og manden min er rigtig glad for V6 badehåndklædet som fluks blev taget i brug efter hans mtb ture i skoven.

Jeg er så heldig at jeg har fået fornøjelsen af, at forkæle en af mine læsere med en goodiebag fra V6.

Pakken indeholder:

  • 4 numre af alt for damerne ( Uge 39,40,41 & 42 ) 
  • Et stort lækkert V6 badehåndklæde
  • 5 pakker V6 tyggegummi



For at deltage skal du være fast læser af bloggen og smide en kommentar under dette indlæg.
Vinderen trækkes den 31 oktober.

V6 afholder nu en konkurrence, hvor der løbende trækkes lod om et spa-gavekort til en værdi af 4.400 kr blandt dem, der har købt to V6 - produkter og sender et billede ind af kvitteringen. Pakkerne skal være købt i perioden 19 august - 7 marts 201. Vinder du ikke første gang, får du en ekstra chance da V6 trækker en vinder hver 14 dag frem til den 7 marts 2014.

Du kan deltage i konkurrencen om et spaophold på V6 og her kan du også læse mere om reglerne og selve konkurrencen. 

Jeg skal helt sikkert deltage, jeg kunne sagtens se mig stor nyde et spaophold...... 




31 kommentarer:

  1. Orv en hygge-gave! Det kunne jeg også godt bruge :-)

    SvarSlet
  2. Jeg tygger altid V6, så denne hygge-tids-gave ville falde på et tørt sted :)

    SvarSlet
  3. Jeg deltager helt sikkert. Ren råhygge.

    SvarSlet
  4. Det kunne jeg helt sikkert godt bruge.
    Louise
    Louiseogchris@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Kunne helt sikkert godt bruge en pause :D

    SvarSlet
  6. Jeg elsker bare tyggegummi og alt for danerne.
    Deltager med glæde.

    SvarSlet
  7. Åhhh ja... der går ikke en dag, uden jeg gnasker tyggegummi :-D
    Følger via GFC

    SvarSlet
  8. wow en lækker pakke, jeg er med :)

    SvarSlet
  9. En 'take a break' pakke er lige hvad jeg kan bruge ☆ x fingre :-D
    Hexia3@yahoo.dk

    SvarSlet
  10. Super lækker pakke, jeg deltager gerne :)

    SvarSlet
  11. det ser super lækkert ud jeg følger dig på bloglovin.
    krydser fingre:-)
    venlig hilsen
    Jenny
    jennyclausen0809@gmail.com

    SvarSlet
  12. Gad godt give de blade til mine skønne mor - og så går jeg lige og mangler tyggegymmi, haha ;-)

    /Heidi
    heidi1608@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Jeg elsker tyggegummi og "dameblade", så jeg ville elske at vinde.. :)

    SvarSlet
  14. Det kunne være SÅ lækkert!

    Natashanm1993@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Hej jeg hedder Anette og jeg er tyggegummiman.
    Vil møg gerne vinde ;)

    -Anette
    Anettesuniversdk.blogspot.dk
    Gruzlie(a)hotmail(dot)com

    SvarSlet
  16. Skøn Give away, den er jeg med på :)

    SvarSlet
  17. Svar
    1. Hov, min kommentar blev vist væk..
      Jeg elsker tyggegummi og magasiner, så jeg synes, at denne giveaway er en perfekt kombination !
      Følger dig på bloglovin :)

      Slet
  18. Kunne jeg rigtig godt bruge!<3
    cecilie.krolykke@gmail.com

    SvarSlet
  19. Kunne sagtes hygge mig godt her i projektarbejde med litt pauseblade!

    SvarSlet
  20. Deltager!
    Mvh. Anna K. Eriksen
    anna.k.eriksen@hotmail.com

    SvarSlet
  21. En rigtig hyggepakke :-)
    Krydser fingre og tæer.

    Pia Damgaard
    piaogjan@hotmail.com

    SvarSlet
  22. Sådan en pakke kan altid bruges :)

    SvarSlet
  23. Hygge-præmie :)

    Følger via bloglovin

    Sara r
    sara8071@gmail.com

    SvarSlet
  24. Deltager :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Total hygge-pakke! Jeg elsker de store V6 pakker, og har altid en pakke eller to i bilen :-D Jeg deltager og krydser fingre!

    / Ea
    Eafogsgaardfengerkloster@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Elsker tyggegummi kan ikke leve uden, fantastisk opfindelse , håber jeg vinder :-)

    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  27. A break, kunne jeg godt bruge midt i en eksamensperiode. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  28. orv lige hvad der kunne få mig til at smile:)
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet