Barbie + Give Away ♥

søndag den 10. november 2013

Så gik den ikke længere....

I takt med Alberte er blevet 4 år og hendes interesse for heste er stigende, falder blikket altid på Barbie og hendes hest når vi er i legetøjsbutikker.



Da hun var mindre var det bare nemmere at overskue hendes legesager, der var der ingen små dele der skulle passes på, men nu hvor Barbie, barbies veninder og heste er flyttet ind så skal der lige pludselig holdes styr på stiletter, tasker, små solbriller osv.
Jeg tror hun syntes det er sjovt at lege med Barbie dukkerne, jeg kan høre at hun bruger sin fantasi og fortæller en masse skønne historier når hun leger med dem. Så er hun eksempelvis ride læren og hun fortæller hvordan de skal ride og hvad de skal lave og roser dem, ligesom hun selv har hørt hendes underviser gør når hun selv er til ridning.


Nu hvor julekatalogerne kommer ind af døren har vi siddet vi sammen og krydset af ud fra ønskerne. Et af ønskerne er et barbiehus, måske fordi vi på vores appletv har set barbiefilm til vores fredagssnoller og hele barbieverdenen er lidt som en prinsesseverden og hun er jo en lille dejlig prinsesse selv. Hun kan også på hendes ipad se nogle små sjove videoer på dansk med barbie på denne her side http://dreamhouse.barbie.com/da-DK/episodes  så Barbie er nok kommet for at blive i vores hjem de næste år og hun er velkommen, ligesom hun også var velkommen da jeg var den lille pige der blev tryllebundet af Barbie fantasi verdenen 

Har du lyst til at forkæle en lille prinsesse med en Barbie dukke, måske en advents eller julegave eller noget helt andet, så skriv en kommentar til dette indlæg eneste krav er at du er fast læser af bloggen 

Barbie dukken du kan vinde hedder Teresa, du kan læse hendes profil her

Jeg trækker en vinder den 20 november 








22 kommentarer:

  1. Fast læser - det ER jeg da!
    Barbie er superb! Min datter er også langsomt begyndt :)
    trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  2. Min datter Emma elsker Barbier og Teresa skal være velkommen hos os.

    SvarSlet
  3. Jeg har en pige her hjemme der ville elske at have besøg af Teresa;)

    SvarSlet
  4. Jeg er sikker på at min lille niece på snart 4 vil elske at få sådan én - og du trækker jo vinderen lige dagen inden hendes fødselsdag ;-) Hun er også helt pjattet med prinsesser, fine kjoler og lyserødt :-)
    (Jeg læser din blog i Feedly ;-) )

    SvarSlet
  5. Jeg er allerede fast læser via Bloglovin. Teresa er meget velkommen hos mine unger.
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  6. Min ældste datter har også leget meget med Barbie og vi havde også alverdens huse, biler mm til dukkerne. Yngste datter var dog mere bidt af Bratz dukkerne. Jeg deltager gerne i din fine give away om Theresa, da jeg kender en lille pige som ville elske at få sådan en dukke.

    Kh Mette

    SvarSlet
  7. Læser din blog på Bloglovin og vil gerne deltage.

    SvarSlet
  8. jeg er fast læser og min datter ville elske den dukke :-)

    Reklame-for-Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  9. Min søster er også i den periode hvor hun elsker dukker, så det ville hun elske.
    Natashanm1993@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Jeg ville blive den sejeste faster, hvis jeg skulle gå hen og blive så heldig ;-D
    Følger dig via GFC

    SvarSlet
  11. Teresa ville uden tvivl give min kusine på 9 år et stort smil. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  12. Min bonusdatter vil helt sikkert elske Teresa :-)

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  13. Jeg vil gerne forkæle min niece hvis jeg bliver den heldige vinder af Teresa :)

    SvarSlet
  14. jeg vil gerne forkæle min lille ALMA
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  15. Min datter Marie ville elske at få en veninde til hendes barbie :-)

    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  16. Min 3 årige og min 7 årige elsker barbier!
    Kim kbrofeldt @yahoo. Com

    SvarSlet
  17. Følger via BL.
    Yngstedatter vil blive elle-vild.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  18. Ja tak :)

    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  19. Her er i også ved at være i Barbie alderen :) Det kunne være fedt at vinde

    SvarSlet
  20. My girls are very happy about it.
    hugs
    Gerda

    SvarSlet