Hvor handler du....?

onsdag den 27. november 2013



Jeg vil godt indrømme at jeg er den helt store online shopper og jeg er stor fan af de online netbutikker hvor der er alt muligt samlet på samme sted. I år har jeg bestemt mig for at mange af årets julegaver skal købes online, så jeg istedet for at stå i kø, kan bruge min fritid på at hygge med familien og især min syge far. Det er en total win win situation!

Under min snusen rundt på de forskellige webbutikker, landede jeg på Magasin.dk der er alt hvad hjertet kan begærer til kvinder, mænd & børn, så mon ikke de bliver stor favoritten til min julehandel i år og så koster det kun 25 kr i fragt hos Magasin.

Når jeg skal skrive juleønsker til familien sidder jeg gerne og kigger på nettet og sætter links ind til hvor julegaverne kan købes og mange af ønskerne kan helt sikkert findes her:  en ny køkkenmaskine......

En af mine helt store ønsker er denne her drøm af en køkkenmedhjælper, den har jeg ønsket mig i mange år, jeg må vist hellere til selv at spare sammen hvis jeg har forventninger om at den skal flytte ind her i VillaDallbo 




1 kommentar:

  1. Hej Kathrine. Her hos os er julehandlen også skudt igang med online shopping. Det er nemt og bekvemt og så slipper vi for at stå i kø.

    Kh Mette

    SvarSlet