ret nemt og lige noget for en travl børnefamilie.....

torsdag den 19. december 2013


Godt nok har vi kun 1 barn, men jeg syntes stadig at hverdagen kan være temmelig hektisk til tider, Alberte går til gymnastik om onsdagen og det er færdig kl.18 og så er vi altså bare sultne og om fredagen står den på ridning kl.16.30 og der er vi også først hjemme kl.18. 
Mandens nye job gør at der er dage han ikke er hjemme og så skal jeg bare tænke hurtigt og være skrap i planlægningen for jeg vil jo gerne have at hele familien får noget ordenligt aftensmad og så er der også lige det faktum at jeg IKKE kan lave mad, det plejer at være mandens område men nu hvor der er dage hvor han ikke er hjemme bliver jeg simpelthen nødt til at komme ind i kampen i køkkenet nu! 



Til januar starter jeg op med en personlig træner og kostvejleder så der bliver jeg nødt til at være meget mere involveret i alt madlavningen og lave en god planlægning for ugen da vi udover albertes gymnastik og ridning også selv skal dyrke motion og jeg er sikker på at nøglen til succes her, er at vi planlægger alle måltider fremadrettet så man ikke står i en situation hvor man kommer til at vælge den nemme løsning, for det er jo tit den der er af den usunde slags.

Men til de dage hvor det gerne må være nemt så syntes jeg godt nok at retnemt.dk er et super koncept. De har forskellige pakker man kan vælge imellem, men ens for dem alle er at økologiske råvarer indgår i alle deres retter.  Her kan du se priser og de forskellige kasser og her kan du se et Eksempel på en nem hverdagsret




Fordelen ved at få kasserne leveret er :
  • Du slipper for at finde på nye idéer til aftensmaden
  • Du får sund og økologisk aftensmad
  • Du sammensætter nemt din egen madplan
  • Du kan lave spændende aftensmad på kort tid
  • Du sparer tid omkring indkøbet

Hvad er der i en kasse....?

  • En måltidskasse består af en opskrift og alle de råvarer du skal bruge for at tilberede det måltid. Alle retter er sunde og kan tilberedes på ca. 30 minutter.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar