vægttab og julegave.....

mandag den 16. december 2013


Jeg elsker at skrive juleønsker ned og sidder altid og kigger rundt på nettet efter nogle gode ønsker. Det plejer altid at være lækkerier til hjemmet jeg ønsker mig, men min søde tante bad mig om at ønske noget til mig selv så jeg kunne bliver forkælet med noget kun til mig…..hmmmmm……hvad skulle det dog være……


I min søgning faldt jeg over choopin, jeg ved ikke om I kender webshoppen – jeg gjorde ikke… men hold nu op hvor har det mange lækre sager!



Jeg har fået mig en personlig træner / diætist fra januar som svinger pisken over mig så jeg kan få tabt mig 20 kg, han regner med at det kommer til at tage mig 16 uger. Når jeg har nået mit mål så vil jeg have mig en ny garderobe, jeg er ikke sikker på at de jeans jeg har liggende i skabet som jeg kunne passe før jeg tog på i vægt stadig er særlig smarte efter vægttabet, og når jeg gennemfører de 16 uger og forhåbentligt har nået mit mål så vil jeg virkelig se det som en sejer at hoppe i et par af de fede jeans som du kan se lige her jeans til kvinder

Her er nogle af mine ønsker til mig selv:



Glædelig 16 december, nu er der kun 8 dage til jul 

3 kommentarer:

  1. Det lyder fedt (HA HA) med den personlige træner. Et af mine nytårsforsæt må helt klart også være at få bugt med nogle af de alt for mange kg., som har sneget sig ind på mig. Jeg overvejer LCHF, men kan ikke helt greje, om jeg er klar til det. Men noget må der ske.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også snuset til LCHF metoden, men jeg ved jo godt det handler om kosten og motionen og at jeg ikke kan ændre min livsstil for evigt og leve LCHF all the way. Så nu prøver jeg det her, jeg kender en del der har fulgt jacobs program og tabt sig med succes. Du kan se mere her https://www.facebook.com/JacobstroemFitness og her http://www.jacobstroemfitness.com/ :o) Jeg tænker nemlig ligesom dig at noget må der ske! :o)

      Slet
  2. Held og lykke med det! Jeg må virkelig også tænke over hvad der kunne virke for mig. Glæder mig til at høre mere om dit projekt :) - mette

    SvarSlet