Fødselsdags ønske #1

tirsdag den 7. januar 2014

Vi har lavet lidt om på Albertes værelse i juleferien og det eneste jeg syntes hun mangler er et ordenligt skrivebord. Hun elsker at sidde og tegne og især skrive ord. Jeg har søgt rundt på nettet og jeg syntes faktisk ikke at udbuddet er særlig stort eller det er måske fordi, det jeg søger ikke eksistere........?


Men men men.........

Heldigt for manden min som jeg netop havde udtænkt mig at måtte lave et bord selv, ( ved ikke hvad jeg tænkte på for manden min er absolut ikke handy!han kan ødelægge en hel væg bare han skal lappe et hul i væggen )  så faldt jeg i min søgning over denne her hjemmeside og dette her bord, jeg syntes det er en rigtig fin størrelse og virker ikke for tungt og så er det super praktisk med de 2 skuffer i hver side.





og nu jeg var inde på hjemmesiden faldt jeg inde på siden her, sørme også over dette sofabord , lige hvad jeg har søgt til vores nye sofa. Det findes med 2 forskellige slags ben sort stel i massiv birk eller ubehandlet massiv eg og det er til en fornuftig pris. Godt jeg snart har fødselsdag 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar