Jeg smækker med døren!....

søndag den 5. januar 2014

Jeg er på ingen måde ked af at sige farvel til år 2013!

Det startede egentligt som et dejligt år, vi fejrede nytåret 2013 med min dejlige søster, svoger, niece og et par af vores dejlige venner. I februar blev Martins 30 års fødselsdag fejret i sommerhus med gode venner og rødvinslogen blev etableret, efter 2 års forsøg blev jeg endelig gravid men det endte desværre ikke lykkeligt,ugen efter det tog vi på en dejlig ferie bare os tre til sverige i Astrid Lindgrens verden, vi havde en fantastisk ferie! vi kom hjem søndag og mandag fik min elskede Far konstateret kræft, Alberte blev i årets løb indlagt et par gange og jeg selv 3 gange.  

Så jeg har med glæde lukket døren til 2013 og åbnet døren til år 2014 - Tro, håb & Kærlighed  beskriver meget godt mine ønsker til år 2014! 

Min far er i mit hjerte og i mine tanker hver dag og  jeg håber og tror på at han nok skal blive rask igen! 




 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar