Man kan vel aldrig få nok sko...?

søndag den 12. januar 2014



Der skal jo bruges mange sko til mange anledninger og sko kan man vel aldrig få for mange af....?
Jeg kan godt lide at jeg har lidt forskellige at vælge imellem både til hverdag og til fest og jeg syntes heller ikke at det gør noget hvis min bedre halvdel har lidt blandet at tage på.

Jeg kender ikke Deichmann, eller det gjorde jeg ikke indtil i sidste uge. Deichmann er et tysk firma der sælger sko og accessories til hele familien.Hold nu op nogle fine sko og støvler de har til gode priser, men man skal jo nok huske at kvalitet og pris hænger sammen. Dog syntes jeg det er et godt alternativ til at få suppleret lidt op på skohylden så der er lidt at vælge imellem.






Efter lidt snusen rundt på hjemmesiden fandt jeg ud af at de også sælger nike sports sko og det er jo lige noget for os begge to herhjemme. Jeg mangler lidt nyt til træningen og til hverdagsbrug, og det samme gør manden min. 





De er så skønne i farverne og skal de ikke bruges til træning så kan jeg sagtens bruge dem til alt mit sorte tøj. 

Min fødselsdag er lige rundt om hjørnet, så det kunne da godt tænkes at sådan et par nike løbesko kommer på ønske listen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar