Online Shopping til fødselsdag....

tirsdag den 11. februar 2014


Når man nu er inviteret til fødselsdag, sådan en rigtig tøse fødselsdag hvor den lille prinsesse kun ønsker sig Barbie. Så må man jo hellere opfylde et af ønskerne og så købe Barbie udstyr til fødselaren.

Barbie tilbehør pyjamasBarbie Fiat 500Barbie dukke med cykel


Vi bor i en mindre by og der er altså ikke det helt store udvalg i legetøj. Det lokale posthus forhandler bøger og legetøj men sortimentet er ret begrænset.  Derfor syntes jeg det er helt genialt at man i Bilka kan købe et stort udvalg af Legetøj over nettet. Fordelen for mig og dem vi skal til fødselsdag hos er at jeg kan bestille over nettet og sparer de 40 km der er for mig til en Bilka og fødselaren har 30 dages returret både hvis hun vil bytte over nettet eller hvis hun vil bytte gaven i en fysisk butik, se det er jo en win win og de bor lige ved siden af en A/Z så det er nemt for dem at få gaven byttet hvis det er tilfældet.

Jeg syntes faktisk at Bilka har nogle gode bukser til gode penge og egentlig har det også nogle fede overdele. Men i en travl hverdag når jeg bare ikke i Bilka. Der går forlang tid med at kører frem og tilbage. Så jeg handler meget over deres webshop, og det kan jeg klart anbefale.

Bikerjakke i PUBasic skinny twill bukser sortViscose bukser


Jeg er stor tilhænger af internet shopping. Det er mindre stressede for mig at kunne bestille gaver osv over nettet istedet for at ligge og kører rundt efter det. På den måde har vi mere tid til at hygge os om eftermiddagen efter en arbejdsdag og en dag i børnehaven. 









Ingen kommentarer:

Send en kommentar