Skylanders.... What?!

søndag den 23. februar 2014


Hvad gør man når man er inviteret til drenge fødselsdag og ønskerne er skylanders? Øhhhh, man tænker – hvad er skylanders…. ?
Så er det godt at man på ToysRus kan skrive i søge feltet og så kommer alle produkterne frem. Man kan faktisk også sortere efter alder og pris. Det kan godt betale sig at sætte kryds uden for alder og pris for ellers kommer der virkelig mange valgmuligheder frem. De har en ubegrænset bytte politik og det er virkelig noget der tiltaler mig og som kan få mig til at handler der frem for andre med en strengere byttepolitik.






 
Vi spiller helt vildt mange spil herhjemme, Alberte hygge sig med det og det samme gør vi. Jeg syntes det er en rigtig god måde at lave noget sammen som familie. Man får grinet og hygget sammen i stedet for at sidde foran fjernsynet.

Jeg syntes det kan være en jungle at finde ud af hvilke spil der passer til hendes alder, så derfor køber vi næsten altid spil hos ToysRus, da jeg som nævnt oven over kan sortere efter alder.  Nu hvor sommeren nærmer sig og vi skal på ferie så skal vi lige have købt et par nye spil vi kan tage med til nogle hyggelige sommer aftener. Det er så hyggeligt.







Så der ryger vist et par spil med i indkøbskurven, når nu vi alligevel skal handle skylanders hos ToysRus.


















Ingen kommentarer:

Send en kommentar