En Prinsesse Drøm...

tirsdag den 4. marts 2014


Alberte går ret meget op i Disney figurer, især prinsesserne er et hit. Vi skal på ferie i Disneyland til sommer og det er måske medvirkende til at det eneste hun snakker om for tiden er alle de prinsesser og figurer hun skal se i Disneyland og at vi hver aften fortiden læser askepot som godnat historie. Selvfølgelig har det også noget med alderen og gøre og de leger jo prinsesselege i børnehaven hver dag. Jeg syntes det er så sødt og jeg husker selv da jeg var barn hvordan man legede man var prinsesse og boede på et fint slot og gik i fine kjoler hver dag.

Jeg har bestemt mig for at Alberte her til påske skal have et påskeæg med lidt Disney prinsesse sager som nattøj og badetøj og hvad jeg kan finde af fine ting.

Jeg faldt over denne her hjemmeside som hedder noget så eventyrligt som TheFairytalecompany.dk og de har virkelig mange fine sager. Alt til temafester og tøj med alle de populære figurer. Så nu må vi vist hellere holde en ordentlig prinsessefest når hun fylder 5 år 







Som altid når jeg finder en butik på nettet, tjekker jeg dem på trustpilot. Der er kun positive feedback til Thefairytalecompany.dk og det gør mig tryg når jeg skal handle hos dem. Det har gratis gaveindpakning og leverer indenfor 1-2 dage, ubegrænset returret og gratis ombytning. Super service! De har særtilbud på deres facebookside så skynd dig ind og like deres facebook side, det kan gøres fra deres hjemmeside her.


1 kommentar:

  1. Hvor er jeg misundelig - selvom jeg er voksen, drømmer jeg om at besøge Disneyland - det skulle jo være helt magisk (:

    - Anne

    SvarSlet