Ever After High - Give Away

mandag den 3. marts 2014


Der ligger en eliteskole ved navn: Ever After High i landet Ever After. Her går børnene af de store eventyrlegender Snehvide, Den onde dronning, der lokkede hende til at tage en bid af det giftige æble, hattemageren fra Alice i eventyrland, tornerose og mange andre. 

På skolen lærer børnene at gennemleve deres verdensberømte forældres skæbne - uanset om de har lyst til at gå i forældrenes fodspor eller ej. 

Inde på Ever After High underholdene hjemmeside kan du læse mere om om de fire piger: Raven Queen, Apple White, Madeline Hatter & Briar Beauty.


Alberte var så heldig at få Raven Queen. Hun havde set dem i alle julekatalogerne til jul så lykken var stor da hun fik en af dukkerne.













Se et lille klip fra serien Ever After High 



Hvis du kunne tænke dig at deltage i min give away om en Raven Queen, så skal du blot smide en kommentar her inder indlægget og være fast læser af bloggen. Vinderen trækkes den 16 marts.

Held & Lykke 

24 kommentarer:

  1. Mon ikke min pige vil blive så glad for at lege med det som din :)

    SvarSlet
  2. Min datter ville elske den, så krydser fingre og håber

    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  3. Jeg deltager også meget gerne, Mathilde kender dog slet ikke de dukker, men det kan hun jo så måske komme til :-)

    SvarSlet
  4. Deltager :)

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Søde billeder af Alberte :) Min Astrid ville elske sådan en dukke, så jeg deltager selvfølgelig. Vh Mette

    SvarSlet
  6. Åh ja tak. Allie er vild med Raven :)
    Kamille

    SvarSlet
  7. er fast læser og deltager min datter elsker de dukker :-)

    Reklame-for-Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  8. Åh, det vil min datter elske.

    trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  9. Uh jeg vil have et meget lykkelig Alberte herhjemme, hvis jeg bliver den heldige :)

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  10. Åhhhh den vil min dejlige lillesøster elske at vinde.
    Mvh Helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  11. Den vil min nabos datter elske! Jeg deltager (:
    musgk@ymail.com
    www.mathildejulie.blogspot.com

    SvarSlet
  12. Deltager meget gerne :-)
    Storkevej@yahoo.dk

    SvarSlet
  13. Årh den vil min yngste totalt gerne eje!

    SvarSlet
  14. Mit barnebarn er helt vild med Monster High i alle afskygninger. Deltager.
    Jacobsen.betty(a)gmail.com

    SvarSlet
  15. Min datter er også hooked :-)

    SvarSlet
  16. Jeg har en niece, som ville elske sådan en dukke :)

    SvarSlet
  17. Mine unger ELSKER de dukker!
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  18. Jeg er med ♡ Min niece ville være henrykt! :)
    miasunivers@hotmail.com

    SvarSlet
  19. såå fin, ville min niece elske :-)

    Kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  20. Deltager gerne
    Lis - svalen7900@live.com

    SvarSlet
  21. Raven Queen er favoritten her, så det kunne ikke passe bedre :)
    Jeg deltager gerne :)

    Mvh
    Monica
    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  22. Freja ville elske at vinde Raven Queen!

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  23. Jeg er sikker på, at Celine vil blive glad for sådan en :-)
    piaogjan@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Det vil jeg da meget gerne vinde til min pige..

    Gunthel@gmail.com

    SvarSlet