Knorr lækker - Giveaway

onsdag den 12. marts 2014

Der sker ofte meget i hverdagen hjemme hos os. Jeg træner 3 gange om ugen, manden min vil gerne ud i skoven på mtb et par gange om ugen, Alberte går til gymnastik og ridning, så vi laver ofte en madplan for at gøre det mere overskueligt og for at sikre at vi får sund og varieret mad.

Meeen, nogen gange så kikser planlægningen for os og så springer vi over hvor gærdet er lavest. Men det gør ikke maden ringere. Vi har været så heldige at få lov at prøvesmage de nye saucer fra Knorr. Den gør bare hverdagen lidt nemmere når det hele brænder på og det koster ikke lang tid i køkkenet og så er de uden kunstige konserveringsmidler, farvestoffer og smags forstærkere og den findes i 2 varianter - Bearnaise & Steaksauce.




Begge saucer er godkendt her i familien. Mangler du inspiration til aftensmaden kan du finde en masse på www.knorr.dk.

Hvis du godt kunne tænke dig at smage saucen så har du chancen for at vinde en lækker pakke med:

  • 3x Béarnaise Sauce
  • 3x Steak Sauce
  • En smuk kande fra Le Creuset

Det eneste du skal gøre er at være fast læser og skrive en kommentar under indlægget her.
Jeg trækker en vinder den 26/3.

41 kommentarer:

  1. Jeg vil rigtig gerne være med og hader faktisk at være den første i kommentar-feltet, tror ikke der altid er så store chancer som nr. 1 :)

    SvarSlet
  2. Jeg er med :-)

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Ih det ville jeg gerne vinde - har fire sovseglade børn, og ingen kande

    SvarSlet
  4. Jeg gil meget gerne deltage

    SvarSlet
  5. Jeg vil gerne prøve de nye saucer fra Knorr, så jeg deltager gerne.

    Kh Mette

    SvarSlet
  6. Lækker præmie :-) Jeg er med. trineborup@stofanet.dk

    SvarSlet
  7. Lækkert :-)
    Og jeg mangler faktisk en ny saucekande. - Den saucekande jeg har, er med løs underskål - og jeg ved ikke, hvor mange gange den har været lige ved at ende på gulvet, fordi folk tror, at kanden sidder fast på underskålen... Så jeg vil virkelig elske, at kassere den inden det går helt galt...
    Pia Damgaard - piaogjan@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Mums - jeg er med. Elsker en god sauce, men savner tiden til at lave den

    trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  9. Jeg vil meget gerne være med.
    miemail67@gmail.com

    SvarSlet
  10. Mums, eeeelsker sauce :)
    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  11. Vil da rigtig gerne deltage :-)
    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg vil rigtig gerne deltage i konkurrencen. Desværre er tiden til madlavning ikke altid, hvad den burde være, så er altid på udkig efter nye nemme løsninger som samtidig smager godt. Derfor skal sovsen fra Knorr helt sikkert prøves ;-)

    SvarSlet
  13. jeg deltager gerne:)
    mariesvostrup@gmail.com

    SvarSlet
  14. Sikke en skøn give away.
    Jeg deltager gerne(:
    Og så slutter den lige på min fødselsdag(:

    minsodeskat@yahoo.dk

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde 2 produkter fra Calvin Klein(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2014/03/give-away-nr-59.html

    SvarSlet
  15. Sikke dog en lækker give away sovsekanden er så fin og så med lækker sovs i.. umme numme num

    -Anette
    gruzlie(a)hotmail(dot)com

    SvarSlet
  16. Jeg er allerede fast læser... og selvfølgelig deltager jeg :-D
    Jeg er fuldstændig forelsket i kanden... og sovs kan man kun få for lidt af :-D

    SvarSlet
  17. Jeg vil gerne vinde :) Knorr er altid godt og jeg har en svaghed for Le Creuset ;)

    Mvh
    Monica
    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  18. Jeg vil gerne være med. :)

    eeyorenyk(snabel-a)live.dk
    www.cautious.dk

    SvarSlet
  19. Mums hvor det lyder lækkert :-D deltager gerne og xxx fingre ;-)
    Hexia3@yahoo.dk

    SvarSlet
  20. Åh hvor dejligt med en lækker sovs som både er nem og samtidig der er tænkt på et alternativ uden det er fyldt med tilsætningssstoffer

    SvarSlet
  21. Lis VInter
    Lisivinter@gmail.com
    Jeg elsker Knor så jeg deltager gerne ;-)

    SvarSlet
  22. Lis VInter
    Lisivinter@gmail.com
    Jeg elsker Knor så jeg deltager gerne ;-)

    SvarSlet
  23. Lis VInter
    Lisivinter@gmail.com
    Jeg elsker Knor så jeg deltager gerne ;-)

    SvarSlet
  24. God lørdag aften!

    En rigtig god giveaway du har her:-)

    Min mand og jeg elsker nem sauce.
    Vi har i flere år kørt med Knorr pulver sauce, men vil da meget gerne prøve disse lækre saucer som er helt færdige.
    Selve sauce kanden er også rigtig fin.

    Jeg er følger på Bloglovin og har liket:-)

    Venligst Mary-Liz
    mary-liz@danmark.nu

    SvarSlet
  25. Mhh det er bare så lækkert :D
    sallybach@outlook.com

    SvarSlet
  26. Elsker sovs

    eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet
  27. Deltager meget gerne :-)
    Storkevej@yahoo.dk

    SvarSlet
  28. deltager og x fingre
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  29. Jeg følger dig via Bloglovin' og krydser nu fingre!

    SvarSlet
  30. MUUUUUUUUUUUUMS !!!!!

    Mvh Anja <3
    http://skoenhedenognoerden.wordpress.com/

    SvarSlet
  31. Lyder lækkert!
    Therese_skov@hotmail.com

    SvarSlet
  32. Sovs kan man ikke få for meget af! asidor@gmail.com

    SvarSlet
  33. deltager gerne!
    gosia jacobsen
    gosia.zee@gmail.com

    SvarSlet
  34. Mon jeg lige kan nå at være med.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet