Lækre Produkter fra ISIS...

onsdag den 26. marts 2014

Jeg har været så super heldig at modtage en pakke med en masse lækre ISIS produkter. Jeg følger et 16 uger kost og trænings program for at tabe mig 20 kg. Jeg har heldigvis ikke haft så mange kriser og har ikke syndet med holdt mig 100% til min plan.


 Jeg vil efter jeg har opnået vægttabet fortsætte med at holde mig til den sunde livsstil, jeg vil aldrig være så overvægtig igen.
Derfor sagde jeg ja til at prøvesmage ISIS produkterne. Jeg har hænderne helt oppe over hovedet, jeg syntes alle produkterne er fantastiske.

Hos ISIS går man ikke ind for, at man hiver sin søde tand ud og aldrig mere nyder en snack, en pose chips eller en kage. Men at man i stedet minimere de store mængder sukker og fedt, som vi danskere spiser.

En af ISIS målsætninger er, at det skal være nemt at vælge sukkeret fra - men at det ikke behøver at koste på smagen. Hvor det er muligt, tilføjer ISIS proteiner og kostfibre i stedet for ekstra sukker, så den gode smag bliver hjulpet på vej, og du får ekstra af de vigtige kostfibre indenbords, når du nyder en snack.
Sidste uge ramt jeg ind i omgangssyge og havde virkelig ondt i maven og det eneste jeg havde lyst til var chips, men jeg vidste også at hvis jeg gav slip og spiste en pose så ville jeg virkelig være irriteret på mig selv. Så jeg var glad da jeg så at ISIS havde lavet en sundere alternativ til chips.  Der er 60% mindre fedt i dem end i almindelige chips, det er noget af en forskel og de smagte super godt. 

Dejligt at der er et alternativ når man har en sød tand men samtidig gerne vil være sund. ISIS kommer ihvertfald til at være mit alternativ til fredagssnoller 




2 kommentarer:

  1. Fedt at der er så mange gode varianter med alternativ til slik og søde sager. Det kunne være jeg skulle prøve nogen af produkterne, så jeg også kan få skåret ned på den store mængde slik.

    Fedt at det går så godt for dig med dit vægttab, du er super sej! Pøj pøj med at nå i mål :)

    Knus Louise

    SvarSlet
  2. Det er super, at der er mindre fedt i, men hvis man i stedet kigger på kalorieindholdet, så indeholder ISIS-chips 400 kcal pr. 100 g. og alm. chips fx Kim's franske kartofler 500 kcal - også pr. 100 g. Vælger man fx Kim's popcorn, er kalorieindholdet det samme som ISIS' chips. Det betyder, at man stadig er nødt til at indtage ret små mængder af de fedtfattige chips, hvis man skal ned i vægt.

    SvarSlet