Fastfood med det sunde......

søndag den 22. juni 2014

Fastfood med det sunde….

Herhjemme har vi ikke en streng sukkerpolitik, jeg er tilhænger af fredagsslik og mener at det skal der være plads til. Alberte spiser i hverdagen store mængder frugt og grønt,hendes mave har bare godt af fiber, frugt og grøntsager for at holde den i gang. Derfor er sukker ikke noget vi indtager hele ugen men når vi hygger om fredagen med Disney sjov og dynerne i sofaen så skal der bland selv slik til.  

Jeg må indrømme at når det skal være lidt nemt med aftensmaden så kan vi godt finde på at kører forbi McDonald’s. Så får Alberte en Happy Meal med enten mælk eller en lille sodavand. Hun vil faktisk hellere have mælk end sodavand generelt så der undgår hun meget sukker.

Jeg syntes faktisk de er blevet gode til at lave et ” sundere” alternativ til deres ” usunde” menuer.  Jeg benytter mig af at de har fået en grov McFeast på menuen og kunne godt ønske mig at de lavede burgeren i Happy Meal på groft brød i stedet for det lyse brød.

Men der er sket en ændring i deres Happy Meal og vi var så heldige at blive inviteret på aftensmad af McDonalds for at smage deres nye sunde alternativ i deres Happy Meal og det er et hit!!! Fremover vil der være frugt med på menuen og da Alberte elsker frugt var den hurtigt spist og hun syntes den smagte super lækkert. I maj til juli er der ananas med og i august er der æbler med i et Happy Meal. Dejligt med lidt sundt på menuen hos McDonalds!







 Tak for aftensmad McDonalds. Vi kommer helt sikkert igen!

Psssst... Indlægget er sponsoreret men mine ord og holdninger er helt og aldeles mine egne! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar