Frokost med kærlighed....

mandag den 30. juni 2014

Jeg fik en udfordring af K-salat, de har lavet nogle nye spændende og lækre pålægssalater,                       K`s lækkerier. Udfordringen lød på -  Hvordan vil du dække et frokostbord....

Jeg vidste at ferien var lige rundt hjørnet for tullen og jeg ( manden må arbejde lidt endnu) så jeg tænkte at ferie starten var en oplagt mulighed for en hyggelig frokost, bare os to og gerne en frokost der ikke mindede om madpakken i børnehaven og på arbejdet.

I fredags fik Alberte af vide at hun skal være storesøster til januar. Så jeg tænkte at frokosten i dag, var en dejlig mulighed for os to, til bare at snakket lidt om hendes tanker, om babyer og om det at blive storesøster.

Frokosten skulle have været udendørs, men vejret her nordpå blev ved med at være lidt gråt og kedeligt og solen kiggede ikke rigtig frem. Så det blev indendørs i vores hyggelige køkken.


Jeg havde ristet noget lækkert rugbrød og brugt forskellige varianter af K´s lækkerier oven på rugbrøds snitterne.
Deres nye "K´s lækkerier" er et kæmpe hit. Deres skaldyrssalat er virkelig lækker. De har lagt råvarerne oven på salaten, så smags oplevelsen bliver meget bedre. Derudover er emballagen i ny lækker emballage som gør sig rigtig godt på et lækkert frokostbord.

Vi blev meget nysgerrige på K-salat´s andre produkter. I går fik vi flæskesteg til aftensmad og i dag skulle vi have rugbrød med flæskesteg på. Vi kom K-salat´s russiske salat oven på og det er en af mine livretteter nu. Det smagte så lækkert sammen.


Tusind tak til k-salat for at åbne mine smagsløg for deres lækkerier ♥ 


Selvom indlægget er sponsoreret, så er holdningerne helt og aldeles mine egne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar