Give away - Start now kit - 3 dages diæt i én pakke.

onsdag den 11. juni 2014

Jer der følger mig på instagram, ved at jeg har været igennem en periode med et 15 kg vægttab grundet masser af træning og kostomlægning. 
Det har været en stor omvæltning at ændre livstilen, men det har faktisk været en nem process for mig, for da jeg kunne se på vægten af kiloene røg af blev jeg bare mere og mere motiveret og ikke en gang har jeg haft lyst til at synde!
De dage hvor jeg har haft travlt og ikke har haft mulighed for at tage min egen mad med, der har jeg benyttet mig af nutriletts fantastiske produkter. De er nemme at have med på farten om det er studieture, lange møder osv.
Nu er sommeren over os og skulle du have lyst til at tabe et par kg inden badetøjet skal hives frem, så deltage i min give away.
Jeg udlodder 3 stk start now kit, der er en 3-dages kur med morgenmad, formiddags-snacks, frokost, eftermiddags-snack, aftensmad og dessert. 

Det eneste du skal gøre er at være fast læser på bloggen her eller på min instagram @villadallbo samt skrive en kommentar under dette indlæg. 
Vinderen udtrækkes den 21/6.
Held & lykke 
/

26 kommentarer:

  1. Det lyder som et kickstart der kan hjælpe mig ;kr

    SvarSlet
  2. Jeg har lidt eksamenskilo der gerne skulle af igen ;) Mvh. Isabel

    SvarSlet
  3. Det kunne være sjovt, at prøve om mor-dellen kunne blive lidt mindre.

    Kh
    Christina

    SvarSlet
  4. Hvor vil jeg gerne vinde det :-) har kun hørt godt om det :-)
    Storkevej@yahoo.dk

    SvarSlet
  5. Det vil jeg super gerne vinde. Jeg døjer stadig med ALT for mange graviditetskilo, så det kunne være fedt, hvis der lige blev sat lidt skub i det hele!
    Fruoverbyesorensen@gmail.com

    SvarSlet
  6. Jeg har ikke just smidt kiloene efter Alexander

    trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  7. Ja tak og tillykke, hvor er du supersej, kunne være så fedt at tabe sig, mangler blot en rygrad ;)

    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  8. Det vil jeg gerne vinde :) Jeg kunne godt bruge en kickstart til at komme i gang med at smide alle de graviditetskilo.

    Mvh Monica
    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  9. åh ja - det ville jeg gerne prøve. Har tabt 6 kg siden jul - men er gået i stå. http://hjemmebacht.blogspot.dk/

    vh mette , mette@bogblogger.dk

    SvarSlet
  10. det jeg har lige brug for! 8-10 kg til at smide ud efter at stoppe at ryge. ;)
    hilsen
    Gosia
    gosia.zee@gmail.com

    SvarSlet
  11. jeg er fast læser her :-)

    og jeg er på taber holdet ..

    helle@mody.dk

    SvarSlet
  12. Jeg vil gerne følge dit eksempel og dette kunne være en god start.

    Følger på IG - wonder0324 - ravnmann@gmail.com

    SvarSlet
  13. woop:D trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  14. ihhh deltager hjertens gerne
    Laila Jensen
    regnbuens@hotmail.com

    xxx for at jeg er den heldige vinder

    SvarSlet
  15. Kunne virkelig godt bruge denne præmie! Jeg følger dig på Instagram (UnwrittenByCaroline) og krydser hermed fingre for mig selv!

    Mvh. Caroline/Catuvihu@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Åh-ja-tak! Spark mig i gang. :)

    SvarSlet
  17. Deltager!
    Knus Maria // mariaelmelund@gmail.com

    SvarSlet
  18. Er følger på bloglovin :-)

    mariamoeller@live.dk

    SvarSlet
  19. Det ville være en herligt hjælp til mit vægttab :) Jeg er i gang med at tabe 10-15 kg.

    God aften.
    Leavinz@hotmail.com

    SvarSlet
  20. Er følger på GFC, og det kunne være SKØNT at komme i gang med det vægttab jeg har ønsket mig længe. :-)

    tenna_schaltz@yahoo.dk

    SvarSlet
  21. Jeg følger lige med her :) tillykke med dit vægttab - er virkelig flot. håber jeg er en heldige vinder .

    SvarSlet
  22. Åhh jeg mangler lige sådan en kickstarter til, at komme i gang med at smide nogle kilo!

    //Bettina

    SvarSlet
  23. Er fast læser via Bloglovin' :)..
    Super lækker give away - i sær når man lige trænger til 'et spark i røven' :D

    Mvh
    Pia Lyng M. // www.PiaLyng.wordpress.com // Pialyng@live.dk

    SvarSlet
  24. Kunne være fedt. Skal begynde at træne igen når jeg er færdig med mine eksamener den 25. :)

    emily.rasmussen@live.dk

    SvarSlet
  25. Jeg følger bloggen på bloglovin, og håber at jeg er den heldige vinder :)

    Mia Oxholm - kontakt@miaoxholm.dk

    SvarSlet
  26. Det kunne da være en fantastisk kick starter. Vil så gerne af med mine forbandede deller, som gør mig trist hver gang jeg skal trække i badetøjet.

    Vh. Christina
    (christinabstoldt@gmail.com)

    SvarSlet