Alberte & Antons værelser.....

tirsdag den 23. september 2014

Alberte & Antons værelser…

Da Alberte fyldte 5 år i starten af september, fik hun et nyt værelse af os. Det var hendes største ønske og selvfølgelig skulle hun have det, 5 år og snart storesøster så fortjener man et stor pige værelse.

Det er ret nyt for mig at indrette et rum med helt nye møbler, jeg plejer at blande gammelt og retro med nyt, men syntes bare jeg var så mættet af den stil og syntes også det ville være dejligt for Alberte med noget helt nyt og noget der virkede. Tænker også at de kan holde i mange år nu.
Væggene på hendes værelse var hvide men de trængte til en ny omgang maling, så der blev malet og samlet møbler til den store guldmedalje i alt hemmelighed, det skulle jo være en overraskelse til hende. Vi mangler kun at male en stor lyserød stjerne på hendes væg, så jeg sidder lige og surfer nettet efter maling og hvilke farver der er.

Når vi er helt færdige med Albertes værelse skal vi i gang med Antons værelse, så det er klar til hans ankomst til januar. Der skal males hvidt derinde, og måske en sort stjerne på væggen og egentlig skal vi også have malet soveværelse og køkkenet hen over efteråret så jeg leder på nettet efter et godt tilbud men samtidig skal de være en ordentlig kvalitet for ellers bliver det bare hurtig grimt. Jeg faldt over hjemmesiden malingudsalg.dk, der har hvad jeg skal bruge til fornuftige priser se bare her



Ingen kommentarer:

Send en kommentar