Bilforsikring....

tirsdag den 23. september 2014

Bilforsikring….

Jeg syntes bare at forsikrings verden generelt er meget forvirrende. Man kan sidde med en assurandør og tænke hold da op det var da meget vi kunne spare ved at flytte over til dem, men så snakker man med naboen og de får det endnu billigere eller dyrer……

Lige præcis forsikringer er bare noget jeg gerne vil have helt styr på, jeg gider ikke stå i en situation hvor jeg ikke kan få udbetalt penge fordi jeg ikke lige havde købt den ekstra forsikring eller læst det med småt, så jeg er en rigtig spørge Jørgen når vi har besøg af en assurandør.
Vi bor i et hus fra 1918 og jeg skal bare vide at jeg kan få dækket alt hvis skaden er sket.
Jeg har det på samme måde når det handler om bilforsikring. Der SKAL bare være styr på det!

  • ·        Hvilke fordele har jeg
  • ·        Hvad dækker ansvars forsikringen
  • ·        Hvad dækker kasko forsikringen
  • ·        Hvilke tilvalg kan jeg købe….osv

Jeg gider ikke stå i en eller anden situation, og så ikke kan få skaden dækket fordi vi ikke havde styr på forsikringerne.

Jeg havde det på samme måde da vi rejset til Thailand på ferie og jeg var 7 måneder gravid med Alberte, jeg ringede nok til mit forsikringsselskab og rejseforsikringen 14 gange inden afrejse for jeg skulle bare være 100% sikker på at hvis jeg pludselig fødte i Thailand, så kunne jeg få alt dækket og få den pleje jeg havde bruge for, heldigvis fik jeg ikke brug for forsikringerne men det var godt at være helt sikker på at der er styr på det inden man rejser.

Jeg faldt over topdanmarks hjemmeside, på den her side kan man så smart selv taste informationer ind på sin bil og så regner den selv prisen på forsikringen ud. Det var da smart, så behøver man ikke have en assurandør ud på visit hver gang man vil tjekke priser.



Indlægget er sponsoreret

1 kommentar:

  1. God eftermiddag.

    Du har ret, vi har det præcis ligesådan med vores forsikringer. Vi vil have styr på det hele og samtidig få så godt et tilbud som muligt.
    Topdanmarks side er smart:-)

    Maria og Mary-Liz
    www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet