Danish skin care..

torsdag den 11. september 2014

D A N I S H - S K I N - C A R E

Generelt syntes jeg det er vigtigt at man passer og plejer sig selv. 

Efter jeg er blevet gravid igen, tænker jeg nok endnu mere over det igen da der jo er mange forskellige undersøgelser man skal til. Der er jo både jordemoder, læge, scanning på sygehuset, kiropraktor, massør og fysioterapeut og det indebærer jo alt sammen at man ikke har så meget tøj på. Derudover tænker jeg også på,at jeg på fødsels tidspunktet gerne vil være velplejet, gik rigtig meget op i det da jeg ventede Alberte, da hele ens krop bliver "offentlig skue" som man ligger der og vrider sig i veer og smerter. Så til foddame med fødder og negle, gennem hele forløbet bliver maven smurt i olie og så alt den pleje man selv kan klare. 

Jeg leder derfor efter en god shaving gel som ikke indeholder parfume og andre farvestoffer. Efter min søgning på nettet faldt jeg over denne her.





Er det en I kender.....? 

Som altid når jeg ikke kender virksomheden googler jeg altid dem og tjekker dem på trustpilot. Der har de fået fine anmeldelser så måske jeg bare skulle få den bestilt..... 


3 kommentarer:

  1. Har brugt det længe. Elsker det <3 (37 år, mor til to på 7&9, og har stadig 'ungdommelig hud', som DSC har hjulpet mig med at få styr på).
    /Kamille

    SvarSlet
    Svar
    1. Så må jeg hellere få det bestilt :o)

      Slet
    2. Jeg håber du bliver tilfreds med det :) Fortæl fortæl!! ;) God weekend!

      /K

      Slet