Design selv klædeskab med skydedøre…..

tirsdag den 23. september 2014

Design selv klædeskab med skydedøre…..

Mine forældre har en lejlighed de lejer ud lige i hjertet af Aalborg centrum. De købte den i sin tid fordi rummene i den var lidt anderledes, sjove, skæve og det gjorde lejligheden helt unik.

Vi har haft købt et klædeskab vi har sat op i soveværelset til lejerne, men vi har aldrig været helt tilfredse med løsningen. Både manden min og min søde far er ikke særlige handy, derfor kom vi til at snakke om at vi måske kunne designe vores eget skab til soveværelset og så med skydelåger så det tager så lidt plads som muligt idet soveværelset ikke er så stort.

Jeg har derfor søgt en masse på nettet – jep, google er min ven! :o) og faldt over denne her side barebilligst.dk hvis du klikker her, kan du se deres udvalg af design selv skydedøre og garderobeskabe.

Man har det bare bedre når ens hjem er velfungerende, da jeg surfede rundt på nettet tænkte jeg jo også straks på mine køkken drømme og det kunne jo være så fedt selv at designe skabe og opbygningen af køkkenet så man selv har dannet rammerne for at ens køkken bliver funktionelt for vores familie.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar