Efterår & cykellygter

tirsdag den 16. september 2014

C Y K E L – L Y G T E R

Som billist vil jeg gerne appellere til at alle cykelister bruger cykellygter!






Vi bor på en meget trafikkeret gade, vi har prøvet at indsamle underskrifter for at få kommunen til at sætte vejbump eller helle op på vores vej, da billisterne kører rigtig hurtigt ned af vejen. Vi har desværre fået afslag da det er en gennemfartsvej, der går lige ned til skolen.

Grundet de mange hurtige biler er der derfor mange forældre der lader deres børn cykle på fortovet når de skal ned til børnehaven eller skolen. Det kan jeg godt forstå, men det gør samtidig mig MEGET nervøs for at kører ud af min indkørsel. Den største frygt er jo at jeg overser et lille barn der er på vej forbi vores indkørsel på fortovet imens jeg bakker ud, jeg er meget meget grundig! og holder stille i lang tid og kigger inden jeg bakker ud, men de efterårs og vinter morgener hvor der kommer et barn uden lygter på er bare et mareridt!

Jeg forstår slet ikke, at der er forældre der ikke sørger for at deres børn har lygter på, derfor vil jeg meget gerne appellere til at forældre sørger for det, tænk hvis der sket dit barn noget på grund af sådan en simpel lille ting mangler på cyklen!

Vi bor i en mindre by uden for Aalborg, mange af butikkerne er desværre lukket da mange handler ind efter arbejde i den by de arbejder i. Derfor er der desværre mange af vores butikker der er lukket. Grundet dette så handler vi rigtig meget over nettet. Når det handler om cykeludstyr har vi brugt den her side cykeldele.dk, super service og hvis man bestiller inden kl.17 så har du varen næste dag.

Hvis du klikker dig ind på linker her, kan du se deres store udvalg af cykellygter, alle deres lygter er selvfølgelig godkendte og overholder reglerne så du kan roligt handle lygter til dine børn og dig selv på cykeldele.dk






Indlægger er sponsoreret men meninger og holdninger er helt mine egne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar