Familie kalender....

tirsdag den 16. september 2014

F A M I L I E – K A L E N D E R

Godt nok tæller vores familie kun tre medlemmer endnu og 1.stk firbenet Berta. Men derfor er der stadig en masser af aftaler og datoer der skal kordineres.

Alberte går fast til ridning og gymnastik hver uge og manden er meget aktiv på MTB og før jeg blev gravid trænede jeg gerne 3 gange ugentligt. Nu står den på aftaler med kiropraktor, massage, jordemoder, læge osv…..

Derfor var vi nødt til at have et redskab i hjemmet der gjorde at vi alle kunne følge med i hinandens aftaler. Vi gik lidt i tænke boks over hvad vi skulle finde på, jeg var egentlig ikke interesseret i sådan en magnet tavle, jeg syntes ikke den passede i vores køkken. Vi havde faktisk en hel væg fri for neden af vores trappe og efter lidt tænkning blev vi enige om at udnytte den tomme plads og lave en kæmpe tavle.

Den er rigtig smart og Alberte syntes også det er hyggeligt at male på den, så den har faktisk rigtig mange gode funktioner.

Vi købte vores tavlemaling på malerlager.dk, de har dem i alle mulige farver, hvis du klikker her kan du se deres store udvalg.



1 kommentar:

  1. Ja puha min familiekalender som tæller 5 akrive medlemmer kan til tider give stress at holde styr på :)

    SvarSlet