Familieferie.....

tirsdag den 16. september 2014

C A M P I N G  - M E D – F A M I L I E N

I sommers tog vi en chance, vi tog på teltferie I sydfrankrig. Først havde vi tre overnatninger i disneyland og derefter kørte vi til sydfrankrig hvor vi havde bestilt plads på en campingplads vi kune havde set på nettet, så vi var godt spændte på hvad vi kom ned til.

Martin har altid camperet med sine forældre, i campingvogn så det med telt var helt nyt for os. Grunden til vi valgte telt var fordi at vi var enige om at vi skulle være på en campingplads for Albertes skyld, der var andre børn og hun kunne rende rundt til legepladsen og til andre børn og stadig være i nærheden af os, modsat hvis vi var i en ferielejlighed. Vi havde mulighed for at låne en campingvogn, men blev enige om at den ville vi ikke ligge og kører med til Disneyland og døje med at få parkeret de dage vi var der, plus det ville tage ekstra dage at kører frem og tilbage med den bag på bilen, så vi tog en chance og tog på teltferie.

Da beslutningen var taget skulle vi i gang med at finde udstyr til en teltferie og det kræver altså ret meget planlægning og vi skulle ud og finde os et telt vi alle kunne være i og et hvis vejret blev dårligt kunne sidde inden i med vores bord og stole.
Vi brugte den her hjemmeside http://www.campingnetshop.dk/ som har alt hvad man skal bruge til en perfekt ferie i telt.

• ·        Camping møbler
  • ·        Telte
  • ·        Tilbehør til telte
  • ·        Køleskab
  • ·        Køkkenudstyr

Hvis du klikker på linket her kan du se udvalget af telte hos campingnetshop.dk

Camping er en fantastisk ferieform, man er som familie sammen og kan lave alting i det tempo man selv vil. Har man børn kan man efter en hel dag med strand og pool, sætte sig og tegne, spille spil og hygge med at lave aftensmad. Man behøver ikke gøre sig klar for at spise på restaurant hver aften, men man kan tage hver dag som man helt selv har lyst til.

Vi havde en helt fantastisk ferie og har en masse fantastiske minder med i rygsækken.