Gave til en dreng...

tirsdag den 16. september 2014

D R E N G E – L E G E T Ø J

Vi er inviteret til drenge fødselsdag. Et vennepars dreng fylder 7 år og da jeg spurgte efter ønsker var meldingen at han kun ønskede sig Lego. Øhhhhhh bum, det er en helt fremmede verden for mig. Jeg aner slet ikke hvad for noget Lego man leger med for tiden og jeg har aldrig købt sådan noget før.

Martin har en kæmpe pose fyldt med Lego fra da han var barn men det er da vist også det tætteste jeg er kommet på Lego i hele mit liv. Alberte gider ikke lege med det, så derfor har jeg nok heller aldrig sat mig særlig meget ind i Lego verdenen. Det kommer jeg nok til når Anton bliver større og fylder hele stuen med Lego. Jeg tror faderen glæder sig helt vildt til det, så kan han endelig få gang i alt hans Lego, vi har liggende nede i kælderen.

Jeg brugte dagen i går på at søge på nettet og se udbuddet af Lego. Når jeg skal købe legetøj går jeg altid ind på toysrus.dk, der kan man indtaste søgeord men man kan også søge efter alder på barnet og så kommer alt det legetøj frem der passer til alderen barnet har. Jeg bruger det ret meget når jeg kigger efter gaveønsker til Alberte.

Jeg fandt rigtig meget spændende Lego her, så nu er det jo bare at vælge udfra hvad jeg tror der falder i Oskars smag.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar