Nyt køkken.....

tirsdag den 23. september 2014

Nyt køkken…..

Jeg vil rigtig gerne have et nyt køkken…….!!!!

Vores hus er en muremestervilla fra 1918, vi købte det i 2008 og renoverede det inden vi flyttede ind. Dengang var min stil meget romantisk i den franske stil. Så vores køkken er lidt hen i stilen af et fransk landkøkken, jeg har dog med indretningen prøvet at ændre på stilen da jeg ikke er til det romantiske / franske mere.


Jeg vil rigtig gerne have alle overskabe væk og vores koge- ø væk så der i stedet for er plads til et stort køkkenbord. Vores køleskab fik vi i bryllupsgave, et sort SMEG køleskab. Det er jeg stadig helt vild med og det skal med i vores nye køkken. Tænker også at vasken kan bruges igen da den jo ikke fejler noget og stadig er rigtig smart, dog skal der en ny vandhane til. 

Min mand er god til rigtig mange ting men handymand og detaljeorienteret det er han ikke. Så en af de første gange han gav vores bordplade olie, brugte han håndvasken og fik olie på vandhanen og det har resulteret i at den er plettet og uanset hvad jeg har prøvet så kan jeg ikke få det væk igen. Så jeg sidder lige på xl-byg.dk og kigger på nye vandhaner.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar