#skabgodeminder

onsdag den 10. september 2014

S K A B - G O D E - M I N D E R 


I sidste weekend holdt Alberte sin 5 års fødselsdag i Aalborg Zoo. Det var en helt igennem fantastisk oplevelse for både børn og voksne. 

Vi startede med at blive hentet af den sødeste dyrepasser, hun tog os alle med ned i skoletjenesten, som er et klasselokale med med en masse levende dyr inde i lokalet. Syntes godt nok at jeg sad lige lovlig tæt på slangen det lå lige bag ved mig...... :o)

Børnene var de sejeste, de fik både rørt ved slanger, mus og en kæmpe kakerlak og de sad stille og lyttede på alt det som dyrepasseren fortalte om dyrene og de kunne svarer på alle spørgsmålene. Det var så skøn en oplevelse. 

Derefter var vi rundt ved en masse forskellige dyr, hvor vi fik en masse af vide om dyrene som ingen af os vidste i forvejen. Så både børn og voksne fik en masse nye viden. Alle børnene var med til at fodre vortesvinene, dem kunne de rigtig forholde sig til da de alle havde set løvernes konge. 

Der var nogle forskellige øvelser ved de forskellige dyr, bla ved elefanterne skulle de prøve om de kunne drikke ligeså meget vand som en elefant kunne suge op i snablen, alle øvelserne var rigtig sjove og børne var meget interesseret i det hele. 

Efter et par timer var vi færdige med vores rundvisning og så var vi sultne!
Der er blevet lavet en helt ny stor lækker legeplads med et super lækkert spise område hvor man både kan sidde ude men også under et tag. Der er opstillet en grill så man kan selv tage sin madkurv med og hygge sig. 

Jeg havde bagt pizzasnegle, pølsehorn, boller og Alberte og jeg havde lavet en kagekone. Derudover havde vi frugt, ostehaps, grøntsager og Ribenasaft med. Jeg er ikke så vild med alt andet saft, jeg syntes det er fyldt med alt mulig kunstigt men Ribena ved man hvad er og det smager super godt. Alle var meget tørstige så der blev drukket rigtig meget saft. 

Vi havde en skøn dag fyldt med en masse dejlige oplevelser og jeg syntes det var skønt for Alberte at dele denne dejlige oplevelse med hendes venner fra børnehaven. Jeg tror at mange familier samler på skønne minder, det gør vi og den her dag er fyldt med en masse dejlige minder som jeg er sikker vi vi alle vil tænke tilbage på.

Lige nu afholder Ribena en skøn konkurrence på instagram, alle kan være med og formålet er at "skabe gode minder" - hvis du vil være med i konkurrencen kan du uploade et eller flere billeder på instagram og tagge billedet #skabgodeminder og følge @ribena.

Du kan læse meget mere her

Rigtig god fornøjelse med at skabe gode minder  



 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar