Test af Lego wear..

mandag den 8. september 2014

LEGO WEAR

Alberte har været så heldig og få lov at teste LEGO wear.

Jeg sagde naturligvis ja til at prøve deres produkt, da det er et mærke der altid har haft et rigtig godt omdømme.

Alberte bruger normalt str. 116 i tøj, så vi valgte den her kjole i grå med en sommerfugl på jeg tænkte at den passede perfekt her til overgangen mellem sensommer og efterår og den kan også sagtens bruges til vinter med et par tykke strømpebukser indenunder.



Jeg kunne sagtens have bestilt den i en str.110 til hende, den er stor i størrelsen, men hold nu op en lækker kvalitet. Den er super lækker for hende at have på i børnehaven, den er blød og nem at bevæge sig i. Hun har tidligere teste deres undertøj og det er simpelthen det bedste sæt undertøj hun nogensinde har haft, hun vælger altid selv det sæt undertøj når hun selv vælger tøj, og det siger bare mig at det er fordi det er behageligt for hende at have på.

Sidste år døjede hun meget med forkølelse og blærebetændelse, så i år bliver der shoppet så der er et sæt lego undertøj til hver dag i ugen.

Både undertøjet og kjolen er blevet vasket nogle gange nu og det holder farven rigtig godt og det fnuller ikke. For mig er det tegn på at kvaliteten er i top!

Tusind tak til LEGO WEAR der lod os prøve deres lækre produkt. Vi kommer helt sikkert til at handle til garderoben på deres nemme og overskuelige hjemmeside 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar