Bananbrød & hygge...

onsdag den 1. oktober 2014

Alberte er hjemme i dag, så vi hygger os og jeg stor nyder tiden sammen med hende. Jeg har rigtig dårlig samvittighed overfor hende, pga min bækkenløsning og store smerter. Vi plejer at lave rigtig mange ting sammen, med det sætter en hvis begrænsning når jeg næsten ikke kan bevæge mig.

Så i dag bider jeg smerterne i mig og hygger med hende ♥ 

Vi har bagt bananbrød sammen i dag, det er så nemt og det smager så skønt.



Opskrift på verdens bedste bananbrød:

100 g smør
100 g rørsukker
1 æg
4 bananer
½ dl yoghurt
Korn fra 1 vanilje stang
225 g mel
1 tsk kanel
1 tsk. natron
1 nip salt
½-1 dl blå birkes

Bland blødt smør og sukker til en cremet masse. Tilsæt æg og rør det godt ud. Tilsæt mosede bananer, yoghurt og vaniljekorn. ( evt. lidt hakket chokolade )Rør godt rundt og kom herefter mel, natron, kanel, salt og birkes.
Smør en bageform(gerne en brødform) og hæld dejen i. Stil brødet midterst i ovnen og giv den 45 min. ved 180 grader. ( 30 min i vores ovn )

I dag er der kun 99 dage til vores guldklump nr.2 kommer ud til os ♥ 


Sorry for den ringe billedekvalitet, men det virker ikke så godt at sende billeder fra iphone til mail.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar