Gravid & Makeup.....

torsdag den 16. oktober 2014

beautyakademiet.dk

Jeg kunne før jeg blev gravid og nu her hvor jeg er gravid rigtig godt lide mineral makeup. 
Jeg syntes det lægger sig som en fin flade på huden og giver et naturligt look. Udover det så har mærket Lily Lolos solbeskyttende egenskaber og det er noget jeg sætter stor pris på.

I byen hvor jeg bor er der ingen butikker der sælger make up, og det er ikke altid jeg gider tage bilen ind til Aalborg og døje med at finde en parkeringsplads bare for at købe en ny mascara eller pudder, så vil jeg hellere bruge penge på fragt og så handle online. Det sparer mig for en masse tid og faktisk også penge.

Jeg handler næsten alt min make up hos beautyakademiet.dk, de har alt jeg skal bruge indenfor makeup.

De fører mærkerne Guino, Lily Lolo, DermaNew, Iskin & pHformula – alle sammen nogle rigtig lækre kvalitets mærker.


Jeg har netop modtaget en lækker mascara fra dem, den er super lækker og en af dem jeg kan blive fast bruger af. Jeg elsker når jeg finder et produkt jeg bliver rigtig glad for, så bliver det købt igen og igen og igen. Der er jeg meget rutine menneske og sætter pris på nogle produkter jeg kender og ved at de passer til mig. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar