Hvor lagde jeg nu lige.......

torsdag den 16. oktober 2014

Carriealong.dk.

Min kære mand er sådan en der aldrig kan huske hvor han har lagt hans bilnøgler, penge, kort osv. Så jeg tænkte at jeg ville give ham en pung i gave så det hele kunne være samlet et sted.

Jeg bliver så irriteret når han skal rende og lede efter hans ting når vi er på vej ud af døren. Hermed ikke sagt at jeg selv er fejlfri for det er jeg ikke, jeg har orden i mit rod, og jeg ved altid hvor jeg har lagt mine ting. De har et fast sted så jeg altid kan finde dem, og det ville jeg ønske jeg kunne lære min dejlige bedre halvdel.

Men jeg satte jagten ind efter en pung der ikke var for stor og grov. Det skulle være en der ikke var større end den kunne være i jakkelommen uden at den føles for tung og stor at slæbe rundt med, for ellers ved jeg godt hvad der ville ske og det er at pungen bliver lagt i handskerummet i bilen og så, så vi ikke mere til den!


Efter en lang søgning på nettet og gennem forskellige pris niveauer, faldt jeg over siden carriealong.dk.  De har et bredt udvalg af lækre tasker og punge. Jeg gik efter mærket Adax, da jeg ved det er et kvalitetsprodukt. Hvis du klikker her kan du se ders brede udvalg af Adax tasker. 

Valget faldt på denne her:

Selvfølgelig leveret pakket ind som gave - I love online shopping 




Det var et hit og min dejlige mand blev super glad og den faldt lige i hans smag 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar