Luk op for noget godt // Give Away

søndag den 5. oktober 2014

Luk op for noget godt // Give Away

Bladene på træerne skifter farve, der er kastanjer klar til at blive pyntet, der popper græskar og lyng frem og om ikke længe er jorden er dækket af blade.

E F T E R Å R E T nærmer sig, min favorit årstid!

Haribo har lanceret en ny serie af halspastiller. De er sukkerfri, så dem kan man godt lukke op for med god samvittighed. De er i 4 smagsvarianter. Salmiak, salt, mentol og sød salmiak.

Jeg er helt vil med salmiak, salt og mentol og Alberte er vild med sød salmiak, så vi ved godt hvad vi skal have i jakkelommen når det begynder at kradse i halsen. 

Har du lyst til at smage dem og samtidig forkæle dig selv og en anden med en biograf tur så deltag i min give away.

Alt du skal gøre er at være fast læser og smide en kommentar herunder, så deltager du i give awayen om at vinde:

8 x pastiller og et gavekort til Nordisk Film biografer på 300 kr 



Jeg har altid brug for lidt lækkerier med på farten, så jeg er rigtig glad for disse her er sukkerfri. 





Jeg trækker en vinder den 10 oktober  




32 kommentarer:

  1. Det kunne da være hyggeligt :)
    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg vil super gerne deltage.
    Mvh Helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  3. mums mums mums

    Jeg vil gerne være med :)

    trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  4. Elsker lakridser, og ville elske at kunne invitere min mand i biografen :)

    SvarSlet
  5. Det var da en skøn giveaway hos dig og selvfølgelig er jeg fast læser både her på bloggen og på IG 😉
    Jeg vil rigtig gerne vinde både gavekortet til biografen men også smagsprøverne, så jeg krydser fingre. Mvh Betina (btg@turbopost.dk)

    SvarSlet
  6. Dem med salt er farlige... Jeg har gnasket en hel pakke på vej hjem i bilen i dag.

    SvarSlet
  7. åååhhh ja tak de smager sikket godt og en tur i bio siger jeg ikke nej til :-)

    helle@mody.dk

    SvarSlet
  8. Både lakrids og biograftur ville være super skønt :)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  9. Ej hvor lyder det skønt! :) krydser da helt klart fingre!

    email: idagormsen1@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Trænger til en tur i bio - og lakridser er altid rare at have i tasken, så siger pænt ja tak til begge dele :-D

    /Helle - garnkoglen

    SvarSlet
  11. Lækker præmie - jeg er med.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  12. Uh, lakrids og biografen: to af mine yndlingsting :)

    offentliganna@gmail.com

    SvarSlet
  13. Har længe været stille læser, men NU følger jeg på bloglovin, for sådan en tur i biffen og lækre pastiller kan jeg godt bruge.
    Tak for god læsning!
    Christine
    christine_mp@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Det lyder da rigtig lækkert :)

    maibritt // maibrittj_@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Åhh jeg krydser alt hvad jeg kan!

    //Bobber
    Mrsspeechless@jubii.dk

    SvarSlet
  16. Hvor lækkert :) Jeg er med!

    k.alberte@hotmail.dk

    SvarSlet
  17. Jeg deltager! :)
    juliereich99@gmail.com

    SvarSlet
  18. Jeg krydser fingre. :-)
    arenkild@hotmail.com

    SvarSlet
  19. Elsker lakrids:D
    Francesca mugnaini
    fh2000@hotmail.dk

    SvarSlet
  20. Øj en skøn give away krydser finger ;)

    gruzlie(a)hotmail(dot)com

    SvarSlet
  21. Sikke en skøn give away(:
    Deltager meget gerne.

    minsodeskat@yahoo.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  22. Åh, dejlige sager. :)

    Gitte Seloy
    gitte.seloy@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Sikke en herlig præmie til på sådan en blæsende dag som bare kalder på indeaktiviteter.
    tanjagallo@gmail.com

    SvarSlet
  24. Dem vil jeg frygtelig gerne vinde især den med salmiak
    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  25. Jeg skal da være med:)

    Og sikke da fint du har det her på bloggen:)

    SvarSlet
  26. Jeg sidder og får mundvand.....

    SvarSlet
  27. Deltager :-)
    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  28. Jeg deltager gerne!

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  29. Deltager og krydser mine små lakridselskende fingre :)

    cannamis@yahoo.dk

    SvarSlet
  30. mums, x fingre
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet