Ridning & Udstyr

torsdag den 23. oktober 2014

R I D N I N G

Alberte er bidt af heste og det eneste hun ønsker sig når hun fylder 6 år til september er en hest. Hun har redet siden hun var 3 år, men der går dog nok lige et par år inden vi investerer i en hest til hende.




Selvom jeg selv har reddet i mange år, dog mange år siden jeg stoppede så er ridesporten en helt ny verden for os begge to. Hun har startet to stævner og vi anede jo ikke rigtig noget om hvilket udstyr det krævede og regler osv. Men så er det skønt vi går på en dejlig hyggelig rideskole hvor forældrene er søde til at hjælpe hinanden.
Ridning kræver jo en del udstyr til rytteren men også til hesten. Vi har godt nok en butik i byen der sælger hesteudstyr, men det er altså ikke altid vi når derop, så jeg bestiller meget over nettet til hende.

På hjemmesiden www.hestogco.dk har de et virkeligt stort udvalg, klik og se udvalget her.

Jeg elsker at handle et sted der har det hele samlet et sted. Ride tøj til junior, stævne udstyr og ride udstyr samt alt i udstyr til hesten.


Jeg overvejer faktisk om vi skulle investere i dette termosæt til hende, der er isne koldt inde i ridehallen her til vinter. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar