Taske // Pusletaske

søndag den 5. oktober 2014

Taske // pusletaske

Jeg er jo tømmeret fast til sofaen med mit dårlige bækken, lænd og haleben. Der kommer jo heldigvis guld ud af smerterne i den sidste ende når lillebror melder sin ankomst til januar.


Så jeg bruger tiden på at shoppe en del på nettet, lige for tiden søger jeg efter en smart lille taske til min mobiltelefon, nøgler og pung. Den skal ikke være så stor for jeg kommer jo til at slæbe rundt på en pusletaske så det skal bare være en lille let en til det mest nødvendige. 

Da Alberte var lille havde jeg kun én stor taske, uden rum – og det var ALDRIG til at finde noget som helst deri. Det vil jeg lave om på den her gang, så pusletasken er fundet og jeg tror, jeg køber den her til at have med ved siden af, eller en af dem fra siden her.


Det ser ud til at være en dejlig mobiltaske, den er  i kalveskind, med ekstra forlomme og plads til mine vigtigste kort. Er en god aftentaske, hvor der også er plads til min Iphone.
  • Farve: Sort
  • Justerbar rem fra 70 - 140 cm
  • Lynlås i top
  • Front med kliklås
  • Lynlåslomme bag på 
  • 3 kreditkortlommer
  • Kan sagtens rumme en Iphone
  • Mål: 15 X 12 X 2,5 cm
  • Materiale: Blødt Kalveskind
  • Design: Treats

Jeg fandt den på en hjemmeside der hedder regovs.dk, jeg har ikke hørt om den før men jeg kan se på trustpilot at den har fine anmeldelser og så er der gratis levering!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar