80´er fest ♥

mandag den 24. november 2014

Fest for manden…

Manden min har fødselsdag i starten af det nye år og med Antons forventet ankomst i starten af januar så har vi tænkt os at udskyde fødselsdagen nogle måneder. 
Det er ikke fordi at vi hver gang der er en der fylder år herhjemme holder en kæmpe fest, men jeg syntes bare at han fortjener lidt ekstra den har gang. Han er så sød, kærlig og hjælpsom – jeg har både bækkenløsning, symfyseløsning og meget ondt i min ryg i den her graviditet så han laver bare ALT herhjemme, så derfor syntes jeg han skal forkæles lidt ekstra.

På hans rigtige fødselsdag har jeg arrangeret en surprise ( det kan jeg godt skrive her, for han læser ikke med ) Jeg har arrangeret for ham og kammeraterne at de skal en tur i scare house ( hvis du ikke kender det kan du finde det på facebook ) det er så uhyggeligt og derefter skal de hjem og have god mad og hygge.

Men til hans store fødselsdag, lejer vi et lokale og så står den på 80ér fest, med udklædning, 80ér musik og mad. Det er og bliver bare det fedeste tema, der er så mange muligheder med udklædning. Jeg er som altid i rigtig god tid, måske fordi jeg er fastlåst til min sofa. Så jeg sidder og kigger på siden her side efter 80ér tøj. Det er altså ret så svært at bestemme sig






Ingen kommentarer:

Send en kommentar