De sidste indkøb.....

lørdag den 29. november 2014

H U S K E L I S T E

Jeg laver simpelthen lister hele tiden over alt!, ex. julegaver - hvem skal have hvad, hvor skal det købes og hvornår skal det købes,  alt der skal pakkes til ferien, hvis vi skal have gæster, barnedåb, fødselsdag osv. På den måde stresser jeg ikke over det, og jeg mangler heller aldrig noget. Jeg ser ikke mig selv som perfektionist, men lige på det område er jeg nok lidt. 

Nu hvor vi venter Anton har jeg også lavet en masse lister og slettet hver gang jeg har købt noget på listen. Her til morgen har jeg lige siddet og rettet den til og nu er vi næsten i mål. 

Jeg er sat til den 9 januar, og skulle jeg føde før tid så må jeg hellere få købt det sidste på listen så jeg kan slappe af og bare nyde at alt er klart til bettemandens ankomst.




Køb:

Ammeindlæg uld
Tættekam
Badekar
Stræklagner
badehåndklæder
Regnslag til barnevogn
Sengetøj

Stokkestol

Babyalarm 
Uro 2 stk
Tæppe til barnevogn fra ferm living 
Ammepude mærket Rätt Start ammepude 

Ønsker:
Barnevognskæde
Flagranke med navn
Sengerand

Ingen kommentarer:

Send en kommentar