Drømmer mig til varme lande.....

fredag den 7. november 2014

Åhhh, jeg sidder og drømmer mig langt væk…… 

Det er allerede så gråt udenfor, det regner, det er begyndt at bliver koldt nu og om ikke længe så ved man bare at Hr.Vinter er ankommet.

Måske er det fordi jeg sidder her med min dejlige tykke gravid mave og tænker tilbage på dengang, jeg var i 7 måned med Alberte og vi var 14 dage i Thailand med Toptours.




Nu sidder jeg og drømmer om ferie i Indonesien - især Baliog Lombok, jeg længes efter at komme ud og opleve verden og nye kulturer. Min helt store drøm er at vi en dag sælger alt hvad vi ejer og har og tager vores børn med ud på deres livs rejse og oplever verden sammen med dem. Den drøm bliver bestemt ikke mindre når jeg sidder og kigger på Toptours fantastiske rejsebeskrivelser af bali og Lombok.



Men der går nok lige et par år inden den drøm skal udleves, så modig er jeg ikke med 2 børn, især når den ene jo først har ankomst den. 9 januar.

Hvis du klikker på bjælken kataloger kan du se kataloger fra alle toptours destinationer, jeg har lige siddet og bladret kataloget fra Indonesien igennem, åhhhh så lækkert. Det er jo så smukt og sådan nogle lækre steder man kan bo.


Er der mon nogen af jer der har erfaringer med indonesien – Bali & Lombok?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar