Glæd en du har kær...

mandag den 24. november 2014

G L Æ D - EN - DU - H A R - K Æ R 

Jeg elsker at give blomster og selv modtage blomster. Når der banker på døren og der står en bud med en smuk buket blomster så bliver man bare så glad indeni. Det er så smuk en tanke at der er nogen der tænker så meget på en at de syntes man har fortjent en buket blomster. Jeg nyder at gå og kigge på den herhjemme og jeg passer og plejer dem for at de kan leve så lang tid som muligt.  Nogen gange syntes jeg bare at det er så fantastisk at glæde et andet menneske på sammen måde, sende dem en lille tanke, det kan være n tak fordi de er sådan en skøn veninde, et familiemedlem der trænger til en kærlig tanke eller noget helt andet.







Jeg har en del veninder der bor i københavn, de er simpelthen flyttet fra jydeland til hovedstaden så det er ikke så ofte vi ses som før, så engang imellem når jeg savner rigtig meget så sender jeg dem en buket fra http://www.happyflower.dk/ de laver de smukkeste buketter, leverer den bedtse service, gratis indpakning og kort og så koster det kun 49 kr i levering.


Hvis du ligesom jeg godt kan lide at glæde andre med en smukt buket, en julekalender eller en god flaske vin vil jeg klart anbefale dig at prøve Happy Flower. Hvis du ligesom jeg er lidt usikker på hvem det er man bestiller ved så kan du på deres hjemmeside finde et link til trustpilot der beskriver kundernes oplevelser af dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar